  • Data: 2014-08-05 18:49:35
    Temat: Re: Jaki UPS na przetwornice 12V do 230V
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 5 sierpnia 2014 18:35:29 UTC+2 użytkownik T.V.M1M2M3NMM4 napisał:
> [...]
    zasilania czegokolwiek z wyjątkiem rozrusznika bo: Podawana przez producenta
    pojemność nie jest pojemnością użytkową. W eksploatowanym akumulatorze pojemność nie
    jest znana. Niszczą się jeśli je rozładowywać poniżej pewnego magicznego napięcia.

    > Uzywane ma byc w uruchomionym aucie (wyprzedzajac kolejne informacje - tak
    >
    > sprawdzilem, alternator pociagnie) , jesli bez zapalonego silnika to
    >
    > akumulator mam tanio do kupienia zelowy od znajomego i to bede tachal np do
    >
    > namiotu.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > T.V.

    Jak tylko przy pracującym silniku to nie ma sprawy. Sam w ten sposób zasilam z taniej
    przetwornicy kilka urządzeń typu monitor, czasami kamera, często ładowarka
    akumulatora kamery.