  • 161. Data: 2012-04-30 23:45:11
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-30 14:36, Pszemol pisze:

    > Jeszcze raz: czy takie coś jak sklepy u Was wynaleziono?
    > Czy mieszkasz w tajdze na Syberii?

    Na pustyni też znajdzie sklep? W puszczy na Suwalszczyznie też? Czy w
    każdym sklepie z akcesoriami komórkowymi sprzedają kable do Apple
    iPhone? Czy w długi weekend sklepy są otwarte?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 162. Data: 2012-05-01 00:08:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 21:05:25 +0200, ToMasz napisał(a):

    > tylko że (mam nadzieje) większość z nas _używa_ tych urządzeń w taki
    > sposób, że każda wydana złotówka przekłada się na oszczędność czasu i
    > pieniędzy.

    No gdzie, przeciez nie taki jest cel gadzetu.

    Kupujesz gadzet ... zeby miec gadzet, a nie zeby bylo tanio :-)

    Owszem, mozna sie cieszyc z dostepu do internetu, mozna oszczedzac na sms
    czy skype, mozna miec nadzieje ze zastapi nawigacje, mozna jak Pszemol
    sprawdzac ceny towarow w sklepach ...

    J.

  • 163. Data: 2012-05-01 02:29:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <s...@s...net> wrote in message
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Bo dzwonek tel mnie wali i chce cicho zwłaszcza jak dziecko się ma małe
    > w domu a alarm jest głośno bo lepiej nie zaspać do firmy :)

    I nie możesz sobie zgłośnić gdy dziecko nie śpi a ściszyć gdy dziecko śpi?
    Zresztą co to za różnica dla dziecka czy zadzwoni dzwonek telefoniczny
    czy alarm/przypomnienie o którym oczywiście zapominałeś i nie ściszyłeś?
    Bez sensu panowie... Wasze przykłady są "trochę" bez sensu.

  • 164. Data: 2012-05-01 02:33:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jnm2e7$mcb$1@node2.news.atman.pl...

    > Dlatego, ze kazdy ma nieco/diametralnie inne potrzeby?

    Wydaje Ci się :-) Jesteśmy bardziej podobni niż sądzisz...
    Jednak to że każdy ma inne potrzeby nie jest dobrą odpowiedzią:
    wytłumacz mi w czym konkretnym Twoje potrzeby się różnią od
    moich że mimo ściszenia dzwonka telefonu chciałbyś mieć głośno
    alarmy z kalendarza albo odwrotnie: głośny dzwonek telefonu
    a ciche alarmy kalendarza? Dla mnie to wydumana "potrzeba"...

    Zresztą cytowałem Twoje słowa aby przypomnieć Ci że napisałeś
    aby dzwonił według indywidualnie dla niego ustawionego poziomu.
    Sugerując, że alarmy mają indywidualną głośność dla każdego
    alarmu w kalendarzu a nie ogólną głośność dla wszystkich alarmów.

  • 165. Data: 2012-05-01 02:43:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jnm296$met$1@node2.news.atman.pl...

    > Widzsz, wszystkie Twoje sugestie ondosnie glosnosci alarmu sprowadzaja sie
    > do tego, zeby wczesniej pamietac, ze trzeba go dostosowac do zastanych
    > warunkow teraz lub w przyszlosci, kiedy spodziewam sie ze alarm bedzie
    > dzwonil. Sprawdzam kalendarz, ok, za godzine bede jechal przez 20 min
    > tramwajem wiec musze podglosnic, pozniej bede w biurze a mam ustawione dwa
    > spotkania - trzeba bedzie sciszyc itd.
    > W zasadzie przydalby sie drugi telefon, ktory przypominalby, ze w
    > pierwszym trzeba zmienic poziom glosnosci.

    ABSOLUTNIE NIE!!!! Jest dosłownie odwrotnie!
    Gdy ja wchodzę do tramwaju gdzie jest hałas to podgłośniam telefon
    guzikami +/- do potrzebnego poziomu i ZAŁATWIAM ZA JEDNYM
    ZAMACHEM zarówno dzwonek telefonu (który nie wiem czy zadzwoni
    w tramwaju czy nie) jak i ewentualne alarmy z kalendarza o których
    oczywiście nie pamiętam bo inaczej bez sensu byłoby ich ustawianie.
    A więc dostosowuje głośność telefonu do warunków otoczenia a nie
    do tego co mam w kalendarzu - nie wmawiaj mi dziecka w brzuch :-)

    Ty wchodząc do tramwaju musisz podgłośnić zarówno dzwonki jak
    i alarmy a więc zrobić dwie rzeczy gdy ja zrobić muszę tylko jedną.

    Potem, gdy obaj wyjdziemy z tramwaju i wejdziemy do cichego biura
    ja sobie ściszę za jednym zamachem zarówno dzwonek jak i alarmy
    a Ty musisz ściszać obie funkcje. Po co?

    > W odpowiedzi wyzej piszesz o akademickim, wydumanym przykladzie. Ja tak
    > odbieram Twoje argumenty
    > o ciaglym pamietaniu, ze musze cos podglosnic lub sciszyc. Glosnosc i
    > dzwiek alarmu ustawiam przy przeinstalowaniu systemu lub kupnie nowego
    > urzadzenia. Nie musze i nie mam najmniejszej potrzeby, zeby pozniej to
    > zmieniac. Zawsze mam wlaczona wibracje, zeby czuc powiadomienie gdy wokol
    > jest glosno.

    Zaraz, zaraz... W jaki sposób możesz ustawić jeden zestaw głośności aby
    pasował do głośnego tramwaju i cichego biura czy nocnej aury w domu?
    Coś mi tu kolego ściemniasz...

    > Nie chce mi sie wiecej na ten temat teoretyzowac, po prostu ten system
    > swietnie u mnie dziala w praktyce.

    Jeśli stopień głośności masz ustawiony NA STAŁE, zawsze taki sam
    przy instalacji systemu to powiedz mi, jaką głośność wybrałeś aby
    pasowała jednocześnie do cichego biura i głośnego tramwaju? :-)

    > Sprzeganie glosnosci alarmu z czymkolwiek jest dla mnie wada i Twoje
    > argumenty nie sa w stanie tego zmienic. Niekoniecznie zalezy mi zeby rano
    > obudzil mnie sms lub telefon od kogos (choc jesli bede drzemal to moge go
    > usyszec),

    Widzisz - ja mam kulturalniejszych znajomych którzy nie niepokoją
    mnie wcześnie rano ani późno w nocy :-) Na dodatek pracuje telefon
    w porze nocnej na 2 kreskach i dotyczą te 2 kreski budzika, telefonu,
    smsów i alarmów: w cichym otoczeniu słychać te 2 kreski wyraźnie.

    > natomiast z pewnoscia chce usyszec wazne, wczesniej ustawione
    > przypomnienie.

    Czy wszystkie Twoje ustawione przypomnienia są jednakowo ważne?

    > Dziecko podczas zabawy tez moze zmienic glosnosc telefonu i trudno,
    > przezyje ze nie odbiore polaczenia (moge przeciez oddzwonic) natomiast
    > jesli ucieknie wazne spotkanie, to czesto nie da sie tego tak latwo
    > odkrecic.

    Nie zostają Ci przypomnienia na ekranie?

    > Podsumowujac, dla mnie kluczowa sprawa jest pewnosc, ze przypomnienie
    > uslysze i latwosc zmiany (zewnetrzne guzioly) oraz sprzeganie z innymi
    > poziomami dzwieku to wada.

    Dziwny jesteś :-) Łatwość zmiany czegoś to dla Ciebie wada???
    No rozumiem... czyli utrudniasz sobie życie nie używając iOS :-))))

  • 166. Data: 2012-05-01 02:44:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie czytasz dokladnie ... :)
    > Ja nie chce tego co wieczór ruszac (wiem, ze to moge) - chce ustawic RAZ,
    > zapomniec o budziku i nie zrywac sie co rano w odpowiedzi na jego
    > przeraźliwy ryk. Moge tak?

    Jasne że możesz... :-) Ale tak czy inaczej to pokracznie dla mnie brzmi.
    Sorry.

  • 167. Data: 2012-05-01 02:46:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message

    > Na pustyni też znajdzie sklep? W puszczy na Suwalszczyznie też? Czy w
    > każdym sklepie z akcesoriami komórkowymi sprzedają kable do Apple iPhone?
    > Czy w długi weekend sklepy są otwarte?

    Ryzyko że nie będzie w okolicy żadnych sklepów z kablem usb do Apple
    jest moim zdaniem porównywalne z ryzykiem że na tejże pustyni nie
    będzie żadnych gniazdek aby sobie tą ładowarkę wetknąć :-) Histeryzujesz.

  • 168. Data: 2012-05-01 02:51:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jnm8q3$t84$1@node2.news.atman.pl...
    > Przy okazji iP, to jest ciekawe zagranie, mysle ze to przygotowanie gruntu
    > na pojawienie sie SGS3:
    > http://www.spidersweb.pl/2012/04/samsung-apple-i-naj
    ciekawsza-wirusowa-kampania-ostatnich-miesiecy.html

    Czy ja wiem czy takie ciekawe... Może w Australii to coś nowego,
    ale w USA taki chwyt stosowano już wiele razy i to w krótkim
    okresie w którym tu mieszkam. Było to jakieś 6-7 lat temu, więc
    nie przeniosło sie na YouTube ale ta sama zagrywka reklamy bez
    podania nazwy produktu ani nazwy firmy to już stary numer.

  • 169. Data: 2012-05-01 02:53:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message

    > tylko że (mam nadzieje) większość z nas _używa_ tych urządzeń w taki
    > sposób, że każda wydana złotówka przekłada się na oszczędność czasu
    > i pieniędzy.

    Zapewne...
    Bo nigdy nie kupiłeś sobie przecież zabawki dla zwykłej przyjemności...
    Jeśli tak to współczuję Ci nudnego życia księgowego.

  • 170. Data: 2012-05-01 03:01:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Owszem, mozna sie cieszyc z dostepu do internetu, mozna oszczedzac na sms
    > czy skype, mozna miec nadzieje ze zastapi nawigacje, mozna jak Pszemol

    Tylko Pszemol? :-) Są jeszcze programy do rejestrowania cen paliw
    na okolicznych stacjach benzynowych (jeśli ktoś szuka najtańszej).