    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki Smartphone?
    Date: Mon, 30 Apr 2012 19:33:08 -0500
    <j...@p...onet.pl> <jnhc1q$p7s$1@mx1.internetia.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnhdko$bkl$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnheoa$cpb$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnhisl$hip$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnhmul$lpj$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnjpl8$aqf$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnjssq$et6$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnk5pv$of0$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnldco$vcs$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnm2e7$mcb$1@node2.news.atman.pl>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jnm2e7$mcb$1@node2.news.atman.pl...

    > Dlatego, ze kazdy ma nieco/diametralnie inne potrzeby?

    Wydaje Ci się :-) Jesteśmy bardziej podobni niż sądzisz...
    Jednak to że każdy ma inne potrzeby nie jest dobrą odpowiedzią:
    wytłumacz mi w czym konkretnym Twoje potrzeby się różnią od
    moich że mimo ściszenia dzwonka telefonu chciałbyś mieć głośno
    alarmy z kalendarza albo odwrotnie: głośny dzwonek telefonu
    a ciche alarmy kalendarza? Dla mnie to wydumana "potrzeba"...

    Zresztą cytowałem Twoje słowa aby przypomnieć Ci że napisałeś
    aby dzwonił według indywidualnie dla niego ustawionego poziomu.
    Sugerując, że alarmy mają indywidualną głośność dla każdego
    alarmu w kalendarzu a nie ogólną głośność dla wszystkich alarmów.