  • 151. Data: 2012-04-30 14:40:45
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "cpt. Nemo" <c...@a...pl> wrote in message
    news:jnljvl$6pd$1@node2.news.atman.pl...

    > A jak z wyjmowaniem baterii w innym celu ?

    A jakim celu?

  • 152. Data: 2012-04-30 14:58:07
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-30 14:32, Pszemol wrote:
    > "ArekM" <a...@j...com> wrote in message

    > Oczywiście. Przed pójściem spać ściszasz telefon do potrzebnej głośności.

    > Oczywiście. Te same guziki którymi ustawiasz głośność ringtone
    > ustawiają głośność alarmu. Po prostu ścisz jej telefon wieczorem.

    Widzsz, wszystkie Twoje sugestie ondosnie glosnosci alarmu sprowadzaja
    sie do tego, zeby wczesniej pamietac, ze trzeba go dostosowac do
    zastanych warunkow teraz lub w przyszlosci, kiedy spodziewam sie ze
    alarm bedzie dzwonil. Sprawdzam kalendarz, ok, za godzine bede jechal
    przez 20 min tramwajem wiec musze podglosnic, pozniej bede w biurze a
    mam ustawione dwa spotkania - trzeba bedzie sciszyc itd.
    W zasadzie przydalby sie drugi telefon, ktory przypominalby, ze w
    pierwszym trzeba zmienic poziom glosnosci. W odpowiedzi wyzej piszesz o
    akademickim, wydumanym przykladzie. Ja tak odbieram Twoje argumenty o
    ciaglym pamietaniu, ze musze cos podglosnic lub sciszyc. Glosnosc i
    dzwiek alarmu ustawiam przy przeinstalowaniu systemu lub kupnie nowego
    urzadzenia. Nie musze i nie mam najmniejszej potrzeby, zeby pozniej to
    zmieniac. Zawsze mam wlaczona wibracje, zeby czuc powiadomienie gdy
    wokol jest glosno.
    Nie chce mi sie wiecej na ten temat teoretyzowac, po prostu ten system
    swietnie u mnie dziala w praktyce.
    Sprzeganie glosnosci alarmu z czymkolwiek jest dla mnie wada i Twoje
    argumenty nie sa w stanie tego zmienic. Niekoniecznie zalezy mi zeby
    rano obudzil mnie sms lub telefon od kogos (choc jesli bede drzemal to
    moge go usyszec), natomiast z pewnoscia chce usyszec wazne, wczesniej
    ustawione przypomnienie.
    Dziecko podczas zabawy tez moze zmienic glosnosc telefonu i trudno,
    przezyje ze nie odbiore polaczenia (moge przeciez oddzwonic) natomiast
    jesli ucieknie wazne spotkanie, to czesto nie da sie tego tak latwo
    odkrecic.
    Podsumowujac, dla mnie kluczowa sprawa jest pewnosc, ze przypomnienie
    uslysze i latwosc zmiany (zewnetrzne guzioly) oraz sprzeganie z innymi
    poziomami dzwieku to wada.

  • 153. Data: 2012-04-30 15:00:48
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-30 14:30, Pszemol wrote:

    > Przypomnę Ci to, od czego się to zaczęło:

    > Wciąż nie rozumiem dlaczego alarm ma dzwonić głośniej/ciszej
    > niż wybrana aktualnie głośność dzwonka telefonu...

    Dlatego, ze kazdy ma nieco/diametralnie inne potrzeby?
    Ponizej szerzej odpowiedzialem.

  • 154. Data: 2012-04-30 15:33:03
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Przypomnę Ci to, od czego się to zaczęło:
    > Wciąż nie rozumiem dlaczego alarm ma dzwonić głośniej/ciszej
    > niż wybrana aktualnie głośność dzwonka telefonu...

    Bo dzwonek tel mnie wali i chce cicho zwłaszcza jak dziecko się ma małe w
    domu a alarm jest głośno bo lepiej nie zaspać do firmy :)

  • 155. Data: 2012-04-30 16:16:56
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > Oczywiście. Przed pójściem spać ściszasz telefon do potrzebnej głośności.

    Nie czytasz dokladnie ... :)
    Ja nie chce tego co wieczór ruszac (wiem, ze to moge) - chce ustawic
    RAZ, zapomniec o budziku i nie zrywac sie co rano w odpowiedzi na jego
    przeraźliwy ryk. Moge tak?

    > Kupię go od Ciebie a do torby dam Ci starą Nokię - zaproponuj cenę.

    Nie mam w zwyczaju handlowac mieniem firmy, dla ktorej pracuje :) Słowo
    - klucz to "SŁUŻBOWY" ...

    --
    Pzdr

  • 156. Data: 2012-04-30 16:49:32
    Od: atm <...@v...pl>

    Przy okazji iP, to jest ciekawe zagranie, mysle ze to przygotowanie
    gruntu na pojawienie sie SGS3:
    http://www.spidersweb.pl/2012/04/samsung-apple-i-naj
    ciekawsza-wirusowa-kampania-ostatnich-miesiecy.html

  • 157. Data: 2012-04-30 17:06:14
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 16:49:32 +0200, atm napisał(a):

    > Przy okazji iP, to jest ciekawe zagranie, mysle ze to przygotowanie
    > gruntu na pojawienie sie SGS3:
    > http://www.spidersweb.pl/2012/04/samsung-apple-i-naj
    ciekawsza-wirusowa-kampania-ostatnich-miesiecy.html

    oj tam, i tak najlepszy był filmik z baristą
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 158. Data: 2012-04-30 19:14:40
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-30 11:27, J.F. pisze:

    > I kabelek w kieszeni.
    >
    > P.S. Widzial ktos kabelek usb-> nokia 2mm ? Bo nie wszystkie nokie sie z
    > USB laduja :-(

    tak - mozna bylo taki kupic - w ofercie nokii byl :)
    (mialem e51 i wiem, ze jest z tym problem :)

    > I nosic i pamietac i kieszenie coraz wieksze :-(
    > Wolalbym telefon w ktorym bateria starcza na 3 dni.

    ja mam w torbie zawsze - a jak gdzies jade na dluzej (np. z plecakiem w
    gory - to przekladam do plecaka) - czynnosc niemal automatyczna :)

    > Ale akurat smartfony maja pojemne baterie.

    ale duze energozerne ekrany + mase funkcji, ktore tez maja chrapke na ta
    energie ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 159. Data: 2012-04-30 21:05:25
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Sam tez mam niezla kolekcje starych komorek, poczynajac od wciaz
    > dzialajacej T68i. Nie zmienia to jednak faktu, ze lubie gadzety a do
    > nich wlasnie zaliczam smartfony.

    tylko że (mam nadzieje) większość z nas _używa_ tych urządzeń w taki
    sposób, że każda wydana złotówka przekłada się na oszczędność czasu i
    pieniędzy.
    ToMasz

  • 160. Data: 2012-04-30 21:19:28
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 21:05:25 +0200, ToMasz napisał(a):

    > tylko że (mam nadzieje) większość z nas _używa_ tych urządzeń w taki
    > sposób, że każda wydana złotówka przekłada się na oszczędność czasu i
    > pieniędzy.

    owszem, nie (c)
    Ja również używam dla czystej przyjemności albo rozrywki.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł