  • 171. Data: 2012-05-01 03:03:41
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "cpt. Nemo" <c...@a...pl> wrote in message
    news:jnlifm$525$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie bardzo, przegranie 10giga filmow troche trwa. Wole zostawic karte w
    > czytniku na czas przegrywanai a samemu isc sobie pozalatwiac swoje sprawy
    > z telefonem czy tabletem w kieszeni. Przeciez i Andek umie po USB sie
    > laczyc z komputerem, ale to tylko jedna z mozliwosci.

    Efekt jest taki sam: film gotowy do oglądania na telefonie np. w samolocie.

  • 172. Data: 2012-05-01 10:07:36
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > Jasne że możesz... :-) Ale tak czy inaczej to pokracznie dla mnie brzmi.
    > Sorry.

    No widzisz .. a dla mnie pokracznym jest ustawianie tego co wieczór :)
    Pogrzebalem - i aby osiągnac to, co bym chciał musiałem zainstalowac z
    AppStore jakis alternatywny budzik. W standardowym takiej opcji nie
    znalazłem.

    --
    Pzdr!

  • 173. Data: 2012-05-01 10:19:32
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > Jednak to że każdy ma inne potrzeby nie jest dobrą odpowiedzią:
    > wytłumacz mi w czym konkretnym Twoje potrzeby się różnią od
    > moich że mimo ściszenia dzwonka telefonu chciałbyś mieć głośno
    > alarmy z kalendarza albo odwrotnie: głośny dzwonek telefonu
    > a ciche alarmy kalendarza? Dla mnie to wydumana "potrzeba"...
    >
    > Zresztą cytowałem Twoje słowa aby przypomnieć Ci że napisałeś
    > aby dzwonił według indywidualnie dla niego ustawionego poziomu.
    > Sugerując, że alarmy mają indywidualną głośność dla każdego
    > alarmu w kalendarzu a nie ogólną głośność dla wszystkich alarmów.

    NIet, mialem na mysli indywidualny poziom glosnosci dla alarmow w
    oderwaniu od wszystkich innych dzwiekow. Jednak alarmy miedzy soba sie
    niczym nie roznia: ten sam poziom glosnosci i ten sam dzwiek.

  • 174. Data: 2012-05-01 10:34:31
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-05-01 02:43, Pszemol wrote:

> [...]
    > w tramwaju czy nie) jak i ewentualne alarmy z kalendarza o których
    > oczywiście nie pamiętam bo inaczej bez sensu byłoby ich ustawianie.
    > A więc dostosowuje głośność telefonu do warunków otoczenia a nie
    > do tego co mam w kalendarzu - nie wmawiaj mi dziecka w brzuch :-)
    >
    > Ty wchodząc do tramwaju musisz podgłośnić zarówno dzwonki jak
    > i alarmy a więc zrobić dwie rzeczy gdy ja zrobić muszę tylko jedną.
    >
    > Potem, gdy obaj wyjdziemy z tramwaju i wejdziemy do cichego biura
    > ja sobie ściszę za jednym zamachem zarówno dzwonek jak i alarmy
    > a Ty musisz ściszać obie funkcje. Po co?

    No ale Szanowny Pszemolu, w ten sposob nie stosujesz sie do zasady "it
    just works" ;] Wyobraz sobie, ze ja nie chce przy kazdym
    wsiadaniu/wysiadaniu, wchodzeniu/wychodzeniu itd sciszac/podglosniac.
    Jesli telefon bedzie gleboko w torbie/plecaku to uwazalbym to za czysty
    masochizm, zeby za kazdym razem bawic sie w zmiane poziomu glosnosci.
    Jesli zas mam telefon w kieszeni spodni wibracja zalatwia sprawe.

    > Zaraz, zaraz... W jaki sposób możesz ustawić jeden zestaw głośności aby
    > pasował do głośnego tramwaju i cichego biura czy nocnej aury w domu?
    > Coś mi tu kolego ściemniasz...

    Nie mam z tym problemu, zadnego :]

    > Jeśli stopień głośności masz ustawiony NA STAŁE, zawsze taki sam
    > przy instalacji systemu to powiedz mi, jaką głośność wybrałeś aby
    > pasowała jednocześnie do cichego biura i głośnego tramwaju? :-)

    Hmmmm, w procentach?

    > Widzisz - ja mam kulturalniejszych znajomych którzy nie niepokoją
    > mnie wcześnie rano ani późno w nocy :-) Na dodatek pracuje telefon
    > w porze nocnej na 2 kreskach i dotyczą te 2 kreski budzika, telefonu,
    > smsów i alarmów: w cichym otoczeniu słychać te 2 kreski wyraźnie.

    No i znowu wracamy do ciaglej zmiany poziomow, mi to wogole nie
    odpowiada. To tak jakbys mi tlumaczyl, ze rozmar butow ktore nosze sa
    nieodpowiednie, bo przeciez dla wielu osob 43 to rozmiar w sam raz ;P
    Patent, o ktorym pisze swietnie sprawdzal sie na PalmOS i bardzo dobrze
    dziala na Androidzie. Polaczona glosnosc (fakt, ze razem z mediami)
    mialem w WM i za nic mi to nie pasowalo.

    > Czy wszystkie Twoje ustawione przypomnienia są jednakowo ważne?

    Na tyle wazne, ze je zapisuje i ustawiam przypomnienie. W innym wypadku,
    staram sie pamietac. Jesli zapomne to tez zadna strata, skoro nie bylo
    warte zapisania.

    > Nie zostają Ci przypomnienia na ekranie?

    Zostaja, tylko co mi po tym jesli to na przyklad byla umowiona wizyta u
    dentysty (czy cokolwiek innego sobie tutaj wpiszesz)?

    > Dziwny jesteś :-) Łatwość zmiany czegoś to dla Ciebie wada???
    > No rozumiem... czyli utrudniasz sobie życie nie używając iOS :-))))

    Tak, czasami latwosc moze stanowic problem. Wytlumacz mi prosze skad sie
    wzial w iOS lock screen ze swietna skadinad gra "Slide to unlock" -
    przeciez to jawne utrudnienie ;]

  • 175. Data: 2012-05-01 10:40:12
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-05-01 02:44, Pszemol wrote:
    > "ArekM" <a...@j...com> wrote in message

    > Jasne że możesz... :-) Ale tak czy inaczej to pokracznie dla mnie brzmi.
    > Sorry.

    To moze inaczej, Pszemol czy mozesz w iOS zerwac link miedzy poziomem
    glosnosci alarmow i cala reszta? Caly czas bronisz uparcie czegos czego
    nie mozesz w zaden sposob zmienic. Przypomina mi to dawne dysputy,
    dotyczace potrzeby stosowania mmsow czy multitaskingu.

  • 176. Data: 2012-05-01 12:04:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 01 May 2012 10:40:12 +0200, atm napisał(a):
> [...]
    > nie mozesz w zaden sposob zmienic. Przypomina mi to dawne dysputy,
    > dotyczace potrzeby stosowania mmsow czy multitaskingu.

    bo kazdy kij ma dwa konce - z jednej strony bym sie wsciekl jakbym sie nie
    obudzil na wazne spotkanie, bo wczoraj wyciszylem dzwonki na innym waznym
    spotkaniu, z drugiej - siedze sobie w kinie, dzwonki wylaczone a alarm nie.

    Albo jade sobie samochodem, telefon podlaczony do radyjka, ksiazka sie
    dyskretnie czyta, dzieci spia ... a tu nagle dzwonek ryczy.

    No ale po to sa smartfony - trzeba kupic Advanced ring Manager :-)

    J.

  • 177. Data: 2012-05-01 12:11:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 20:03:41 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Efekt jest taki sam: film gotowy do oglądania na telefonie np. w samolocie.

    Tylko w zaleznosci od wersji moze to trwac godzine, trzy, dwadziescia czy
    jeszcze dluzej.

    Iphone ma szybkie USB i to w najprostszym profilu pamieci masowej, czy
    lepiej miec na wszelki wypadek wyciagalna karte ?

    J.

  • 178. Data: 2012-05-01 12:25:42
    Od: ALEX MR <c...@g...pl>

    W dniu Wt 1 05 2012 12:11, J.F. pisze:

    > Tylko w zaleznosci od wersji moze to trwac godzine, trzy, dwadziescia czy
    > jeszcze dluzej.
    >
    > Iphone ma szybkie USB i to w najprostszym profilu pamieci masowej

    Z przejściówką za 30 dolarów do standaryzowanego portu USB, zapomniałeś
    dodać.

    , czy
    > lepiej miec na wszelki wypadek wyciagalna karte ?

    Lepiej mieć na wszelki wypadek wyciągalną kartę. A jeszcze lepiej w
    standardzie microSD.

    --
    ALEX MR, generał lejtnant, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 179. Data: 2012-05-01 12:39:27
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 01 May 2012 12:25:42 +0200, ALEX MR napisał(a):

> [...]
    > dodać.
    >
    > , czy
    >>
    > Lepiej mieć na wszelki wypadek wyciągalną kartę. A jeszcze lepiej w

    ojtam ojtam. Naśmiewacie się z pierdół, a o najlepszych historiach nawet
    nie macie pojęcia.
    Otóż bowiem, system iOS obsługuje karty SD. A przez przejściówkę nawet
    microSD czy bezpośrednio port USB host.
    Trzeba do tego albo zestaw poświęconych przejściówek:
    http://www.sync-blog.com/wp-content/uploads/2012/04/
    Apple-Camera-Connection-Kit-CCK.jpg
    albo jedną niepoświęconą, ale za to uniwersalną:
    http://www.trait-tech.com/uploads/details/T-iPad2-40
    10-3__card-reader-for-apple-ipad-camera-connection-k
    it.jpg
    albo taką:
    http://www.fones.com/product-images/apple-ipad-camer
    a-connection-kit-all-in-one-adapter-d.jpg

    I teraz najlepsze jajo:
    1. przejściówka działa tylko z ipadem. Próba podpięcia do gejfona powoduje
    komunikat "nie, nie nie, proszę tu nie bluźnić. to jest akcesorium do ipada
    i proszę sobie natychmiast kupić ipada" - w każdym razie coś w ten deseń.
    2. w ipadzie host USB działa tylko z poświęconymi kamerami do ściągania
    fotek. Żeby żaden wywrotowiec nie próbował tam podpinać nośników USB. Tzn
    owszem, da się, ale system szuka tylko po katalogach DCIM i podobnych.
    i na koniec smaczek 3, ale za to najlepszy: otóż system świetnie sobie
    radzi z podpiętymi pamięciami masowymi i kamerami, ale w jeden, jedynie
    koszerny sposób (zresztą podobny do tego jak działa system windows z
    iUrządzeniami bez obecności iTunes) - pozwala tylko na transfer zdjęć i
    filmów.
    No dobra, ale co w tym śmiesznego? Otóż wszystko co ściągnie się na ipada,
    ląduje w "camera roll", czyli aplikacji/folderze gdzie są fotki z aparatu i
    ogólnie fotki. Z filmami sobie poradzi, pod warunkiem, że to są filmy MP4,
    tak jak filmy kręcone ipadem/gejfonem. Filmy DIVX czy MKV może nawet
    zaimportować, ale oczywiście nie odtworzy. Nawet jak macie stosowną
    aplikację do odtwarzania, to też nie odtworzy, bo przecież kościół
    najświętszego ogryzka nie pozwala aplikacjom do sięgania do nieswoich
    danych.
    Bo tak. I to jest dopiero śmieszne jak cholera.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

  • 180. Data: 2012-05-01 13:54:42
    Od: JohnyK <j...@t...pl>

    PlaMa wrote:

    > Ps. Lepszy jest nexus czy SII?