  • 101. Data: 2012-04-29 21:16:47
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Apr 2012 12:01:00 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Najwyższy abonament do użytku domowego chyba...
    > Biznesowe są większe lub unlimited, nie?

    Play namieszal i teraz wszyscy reklamuja unlimited, wiec trudno mi sie
    dowiedziec jak bylo miesiac temu :-)

    Chyba tak
    http://www.t-mobile.pl/pl/biznes/taryfy/nowa_firma/t
    aryfa_nowa_firma

    3000 minut za 260 zl .. teraz lepiej kupic na firme taryfe prywatna
    unlimited ;-)

    Przy czym w firmie niekoniecznie tyle wygadujesz ... bo tak zasadniczo jak
    gadasz to nie pracujesz :-)

    > No to nie rozumiem po co mu dodatkowy telefon na 60 minut rozmowy???

    Bo mu sie rozladowuje na czuwaniu :-)

    > iPhone 4 Stand-by: Up to 300 h (2G) / Up to 300 h (3G)
    > Trzysta godzin to 300/24 to 12 i 1/2 doby.

    No to czemu ladujesz codziennie a nie co tydzien ? :-P

    J.

  • 102. Data: 2012-04-29 21:16:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jnjssq$et6$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > oczywiscie moze byc on/off)
    > Mam tez mozliwosc wyciszenia/przyciszenia/czy jakiegokolwiek innego
    > ustawienia glosnosci alarmow niezaleznie od calej reszty dzwiekow w
    > smartfonie.
    > Sory, zle z tymi rybami nie rozumiem, alarm z dzwiekowym przypomnieniem
    > ustawiam po to, zeby mi o czyms przypomnial. Czy Twoj smartfon jest taki
    > smart, ze analizuje co miales na mysli i ewentualie wycisza wg niego
    > blednie ustawione alarmy? ;P
    > Jesli chce, zeby telefon byl w nocy wyciszony lub w trybie offline

    Nie rozumiemy się. Ja próbuję argumentować że cały koncept
    ustawiania głośności alarmu w momencie jego konfiguracji
    wymaga wiedzy o warunkach w jakich znajdziesz się ze swoim
    telefonem w momencie gdy ten alarm ma zadzwonić, a to jest
    trudne a czasem niemożliwe do przewidzenia.

    Rozwiązanie z iOS traktuje pod względem głośności alarmy
    z kalendarza tak samo jak alarm dzwonka telefonicznego gdy
    ktoś do Ciebie dzwoni. Tak jak nie jesteś w stanie przewidzieć
    jaka jest u kogoś sytuacja dzwoniąc do niego i to odbiorca
    rozmowy decyduje o głośności dzwonka tak samo Ty sam
    nie jesteś w stanie przewidzieć jakiej głośności będziesz
    potrzebował w przyszłym miesiącu w środę 14-go o 4 po południu.
    System iOS używa więc AKTUALNIE USTAWIONEJ głośności
    dzwonka telefonicznego do głośności alarmów jakie w danej
    chwili mają zadzwonić. Proste i efektywne.

    Dam Ci przykład ze swojego podwórka - mój iPhone4 umożliwia
    mi ustawienie głośności alarmów/dzwonka telefonicznego w 16
    poziomach. Jest 16 kreseczek na ekranie które reguluję guzikami +/-.
    W normalnym użytkowaniu dziennym trzymam telefon mniej
    więcej w drugiej połowie (tak na oko 9-12 kresek). Gdy siedzę
    w cichym biurze i nie chcę przeszkadzać innym kolegom w pracy
    lub gdy idę spać i nie chcę aby mój budzik obudził resztę domowników
    to ustawiam głośność na 2-3 kreski. Jak jestem w jakimś głośnym
    otoczeniu to ustawiam głośność na pełną skalę. Wibrator jest ustawiony
    aby działał zawsze dodatkowo oprócz dzwonka akustycznego.

    I teraz ad rem - Ty chcesz abym w momencie gdy ustawiam alarm
    w kalendarzu na 2 tygodnie do przodu przewidział czy chcę mieć
    ten alarm ustawiony na 2, 6 a może 16 kresek? Trochę to głupie...
    Alarm jest ustawiony aby zadzwonił z taką głośnością jaką jest
    ustawiony telefon - według lokalnych potrzeb w danej chwili.

    Przykład z karmieniem ryb kolegi miał na celu uzmysłowić Ci, że
    w momencie ustawienia alarmu na przyszłość (pomijając już fakt
    że to był przypadkowy błąd o 2 am) nie wiem czy potrzebuję alarm
    z głośnością 2 czy 16 kresek. Teraz rozumiesz?

    > Ale ja nie chce, zeby uzywal aktualnie ustawionej glosnosci
    > bo ona wciaz sie zmienia.

    Pytanie brzmi czy możesz chcieć czy nie możesz, bo brakuje mu ficzer?

    A głośność się zmienia w zależności od BIEŻĄCYCH POTRZEB
    bo ma się zmieniać. Po to głośność zmieniasz aby ją dostosować
    do tego co potrzebujesz a nie do tego co myślałeś że będziesz
    potrzebować 2 tygodnie temu.

    > Zrozum Pszemol, ja tego nie chce i nigdy nie chcialem. Chce miec jedno
    > ustawienie, ktore jest dla mnie optymalne. Opisana przez Ciebie sytuacja
    > mi sie nie zdarza. Ustawienie, o ktorym pisze nie jest gleboko w menu i
    > pomimo tego nigdy tego ustawienia nie zmieniam.

    Czemu nie potrafisz odpowiedzieć prosto na proste pytanie...
    Czy masz guziki do ściszania/zgłaśniania na zewnątrz obudowy,
    (czyli czy możesz ściszyć/zgłośnić telefon w TEJ CHWILI bez
    konieczności wchodzenia po menusach) czy nie masz?

    > Jak dla mnie laczenie glosnosci muzyki/youtuba i innych mediow z alarmem
    > to najwieksza porazka patrzac na smartfona jako urzadzenie PIM.

    No ale nie są łączone! Nie zrozumiałeś.
    Głośność alarmu kalendarza łączona jest z głośnością dzwonka telefonu.

  • 103. Data: 2012-04-29 21:25:43
    Temat: Re: Jaki Smartphone? - komentarz do Pszemola i Skypka
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 29 Apr 2012 21:15:50 +0200, ToMasz napisał(a):

    > przeczytaj to co zostawiłem i pokaż mi prywatnie gdzie atakuje a z
    > szacunku dla reszty grupy odpowiedz

    Bądź uprzejmy zostawić wrotkę, jak netykieta nakazuje. Żeby było chociaż
    wiadomo którego oszołoma z KF wyciągasz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

  • 104. Data: 2012-04-29 21:27:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > To jest riposta na twój zarzut w temacie posiadania dużych dysków i
    > gromadzenia _na nich_ danych. Odpowiesz czy masz zamiar dalej się wić?

    Mój temat nie dotyczył specjalistycznych/profesjonalnych zastosowań
    telefonu.

  • 105. Data: 2012-04-29 21:27:42
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > aukcji gdzie jest kilka, kilkanaście dobrych zdjęc, albo "wideo
    > przedmiotu" Takie jednak trafiają się bardzo rzadko. Stąd mój pęd w
    > stronę defy plus, mimo że to prawie ten sam telefon. (soczewka taka jak
    > w lepszych defy, wodoodporność potwierdzona jakąś tam normą, brak
    > problemów z głośniczkiem, 1ghz bez podkręcania no i pojemniejsza
    > bateria. Wada - problem z rootem i chyba mniejszy wybór modyfikowanych
    > romów.
    >
    > ToMasz
    >
    > PS
    > s/e neo V(nowszy android), LG p970(bardzo dobry ekran w słońcu)

    Oczywiscie, ze na Allegro mozna sie naciac. Ja rowniez staram sie
    uzyskac jak najwiecej informacji od sprzedawcy przed zakupem plus
    obejrzec wystarczajaco duzo zdjec przedmiotu aby miec wzgledna pewnosc,
    ze wszystko co da sie w ten sposob ocenic jest ok.
    Poza tym wole troche doplacic i kupic nowy badz uzywany w bardzo dobrym
    stanie egzemplarz z gwarancja producenta. Niestety obecne smartfony dosc
    czesto sie psuja a dwuletnia gwarancja zapewnia spokoj w zasadzie na
    caly czas uzytkowania.

  • 106. Data: 2012-04-29 21:36:10
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-04-29 21:27, atm pisze:

> [...]
    > obejrzec wystarczajaco duzo zdjec przedmiotu aby miec wzgledna pewnosc,
    > ze wszystko co da sie w ten sposob ocenic jest ok.

    Dlatego kupuje tylko oznaczone jako "Nowe" i tylko przez "Kup Teraz" -
    10dniowy zwrot i 24 miesięczna niezgodność.

> [...]
    > stanie egzemplarz z gwarancja producenta. Niestety obecne smartfony dosc
    > czesto sie psuja a dwuletnia gwarancja zapewnia spokoj w zasadzie na

    Jak kupisz od firmy to masz 24 miesięcy niezgodności.

  • 107. Data: 2012-04-29 21:37:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > unlimited ;-)
    >
    > Przy czym w firmie niekoniecznie tyle wygadujesz ...
    > bo tak zasadniczo jak gadasz to nie pracujesz :-)

    No chyba że Twoją pracą jest nagrywanie ludzi przy organizacji
    różnych kontraktów albo jesteś sprzedawcą dzwoniącym po ludziach
    całymi dniami. Nie wszyscy pracują w biurze projektowym i telefon
    dzwoniący w czasie gdy próbujesz się skupić traktują jako ;-)

    > Bo mu sie rozladowuje na czuwaniu :-)

    Jednak napisał że od gadania 60-90 minut dziennie. Co jest wciąż dziwne.

    > No to czemu ladujesz codziennie a nie co tydzien ? :-P

    Bo ja praktycznie nie używam telefonu do gadania. Wygaduję jakieś
    100 minut na miesiąc. Ja używam telefonu głównie do internetu.

  • 108. Data: 2012-04-29 21:38:28
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 29 Apr 2012 21:36:10 +0200, PlaMa napisał(a):

    > Jak kupisz od firmy to masz 24 miesięcy niezgodności.

    Poczytaj orzecznictwo w tej sprawie, bo to wcale nie wygląda aż tak różowo.
    Niezgodność z umową dotyczy wad fabrycznych i wiązą się z tym pewne
    problemy. Gwarancja generalnie jest lepszym rozwiązaniem, chyba, że ma
    bezsensowne warunki, co się zdarza.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 109. Data: 2012-04-29 21:46:00
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > (czyli czy możesz ściszyć/zgłośnić telefon w TEJ CHWILI bez
    > konieczności wchodzenia po menusach) czy nie masz?

    Korzystajac z guzikow umieszczonych na obudowie domyslnie zmieniam
    glosnosc dzwonka telefonu a jesli polacze zmieni sie rowniez glosnosc
    smsow. Zmiana glosnosci alarmow to dwa tapniecia i slider (przynajmniej
    obecnie, nigdy nie szukalem szybszego dostepu bo tego nie potrzebowalem).

    > No ale nie są łączone! Nie zrozumiałeś.
    > Głośność alarmu kalendarza łączona jest z głośnością dzwonka telefonu.

    Ok, czyli wg tego co napisales glosnosc dzwieku alarmu jest zlinkowana
    tylko i wylacznie z glosnoscia dzwieku telefonu?
    Po odblokowaniu iP4 i wciskaniu +/- ktora glosnosc zmieniasz?

  • 110. Data: 2012-04-29 22:06:48
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Tak trochę OT
    > Oczywiscie, ze na Allegro mozna sie naciac.
    ale ja trochę nie o tym. Dam przykład. ktoś sprzedawał jakieś bmw czy
    audi. umówili się na oględziny, ale nabywca przyjedzie ze szwagrem. tyle
    że szwagier nie zna sie na autach, ale pakuje na siłowni i obije ryja za
    niezgodność auta z opisem w aukcji.
    Tak się dzisiaj poczułem. jaką mendą trzeba być żeby napisać że telefon
    jest sprawny w 100% jak filmowanie nie działa a zaślepka odpadła. Teraz
    uraz będę miał i używanego już wcale nie kupie...
    A oszuści typu cegła w paczce to inna sprawa, też się dałem naciąć, ale
    wtedy przynajmniej policja się takim zajmuje a allegro zwraca kasę.

    ToMasz