    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki Smartphone?
    Date: Sun, 29 Apr 2012 14:16:55 -0500

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:jnjssq$et6$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > oczywiscie moze byc on/off)
    > Mam tez mozliwosc wyciszenia/przyciszenia/czy jakiegokolwiek innego
    > ustawienia glosnosci alarmow niezaleznie od calej reszty dzwiekow w
    > smartfonie.
    > Sory, zle z tymi rybami nie rozumiem, alarm z dzwiekowym przypomnieniem
    > ustawiam po to, zeby mi o czyms przypomnial. Czy Twoj smartfon jest taki
    > smart, ze analizuje co miales na mysli i ewentualie wycisza wg niego
    > blednie ustawione alarmy? ;P
    > Jesli chce, zeby telefon byl w nocy wyciszony lub w trybie offline

    Nie rozumiemy się. Ja próbuję argumentować że cały koncept
    ustawiania głośności alarmu w momencie jego konfiguracji
    wymaga wiedzy o warunkach w jakich znajdziesz się ze swoim
    telefonem w momencie gdy ten alarm ma zadzwonić, a to jest
    trudne a czasem niemożliwe do przewidzenia.

    Rozwiązanie z iOS traktuje pod względem głośności alarmy
    z kalendarza tak samo jak alarm dzwonka telefonicznego gdy
    ktoś do Ciebie dzwoni. Tak jak nie jesteś w stanie przewidzieć
    jaka jest u kogoś sytuacja dzwoniąc do niego i to odbiorca
    rozmowy decyduje o głośności dzwonka tak samo Ty sam
    nie jesteś w stanie przewidzieć jakiej głośności będziesz
    potrzebował w przyszłym miesiącu w środę 14-go o 4 po południu.
    System iOS używa więc AKTUALNIE USTAWIONEJ głośności
    dzwonka telefonicznego do głośności alarmów jakie w danej
    chwili mają zadzwonić. Proste i efektywne.

    Dam Ci przykład ze swojego podwórka - mój iPhone4 umożliwia
    mi ustawienie głośności alarmów/dzwonka telefonicznego w 16
    poziomach. Jest 16 kreseczek na ekranie które reguluję guzikami +/-.
    W normalnym użytkowaniu dziennym trzymam telefon mniej
    więcej w drugiej połowie (tak na oko 9-12 kresek). Gdy siedzę
    w cichym biurze i nie chcę przeszkadzać innym kolegom w pracy
    lub gdy idę spać i nie chcę aby mój budzik obudził resztę domowników
    to ustawiam głośność na 2-3 kreski. Jak jestem w jakimś głośnym
    otoczeniu to ustawiam głośność na pełną skalę. Wibrator jest ustawiony
    aby działał zawsze dodatkowo oprócz dzwonka akustycznego.

    I teraz ad rem - Ty chcesz abym w momencie gdy ustawiam alarm
    w kalendarzu na 2 tygodnie do przodu przewidział czy chcę mieć
    ten alarm ustawiony na 2, 6 a może 16 kresek? Trochę to głupie...
    Alarm jest ustawiony aby zadzwonił z taką głośnością jaką jest
    ustawiony telefon - według lokalnych potrzeb w danej chwili.

    Przykład z karmieniem ryb kolegi miał na celu uzmysłowić Ci, że
    w momencie ustawienia alarmu na przyszłość (pomijając już fakt
    że to był przypadkowy błąd o 2 am) nie wiem czy potrzebuję alarm
    z głośnością 2 czy 16 kresek. Teraz rozumiesz?

    > Ale ja nie chce, zeby uzywal aktualnie ustawionej glosnosci
    > bo ona wciaz sie zmienia.

    Pytanie brzmi czy możesz chcieć czy nie możesz, bo brakuje mu ficzer?

    A głośność się zmienia w zależności od BIEŻĄCYCH POTRZEB
    bo ma się zmieniać. Po to głośność zmieniasz aby ją dostosować
    do tego co potrzebujesz a nie do tego co myślałeś że będziesz
    potrzebować 2 tygodnie temu.

    > Zrozum Pszemol, ja tego nie chce i nigdy nie chcialem. Chce miec jedno
    > ustawienie, ktore jest dla mnie optymalne. Opisana przez Ciebie sytuacja
    > mi sie nie zdarza. Ustawienie, o ktorym pisze nie jest gleboko w menu i
    > pomimo tego nigdy tego ustawienia nie zmieniam.

    Czemu nie potrafisz odpowiedzieć prosto na proste pytanie...
    Czy masz guziki do ściszania/zgłaśniania na zewnątrz obudowy,
    (czyli czy możesz ściszyć/zgłośnić telefon w TEJ CHWILI bez
    konieczności wchodzenia po menusach) czy nie masz?

    > Jak dla mnie laczenie glosnosci muzyki/youtuba i innych mediow z alarmem
    > to najwieksza porazka patrzac na smartfona jako urzadzenie PIM.

    No ale nie są łączone! Nie zrozumiałeś.
    Głośność alarmu kalendarza łączona jest z głośnością dzwonka telefonu.