    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki Smartphone?
    Date: Sun, 29 Apr 2012 14:37:45 -0500

    news:gde635d6cbtt$.av9j60pa7cdr$.dlg@40tude.net...

    > Play namieszal i teraz wszyscy reklamuja unlimited, wiec trudno mi sie
    > dowiedziec jak bylo miesiac temu :-)
    >
    > Chyba tak
    > http://www.t-mobile.pl/pl/biznes/taryfy/nowa_firma/t
    aryfa_nowa_firma

    > 3000 minut za 260 zl .. teraz lepiej kupic na firme taryfe prywatna
    > unlimited ;-)
    >
    > Przy czym w firmie niekoniecznie tyle wygadujesz ...
    > bo tak zasadniczo jak gadasz to nie pracujesz :-)

    No chyba że Twoją pracą jest nagrywanie ludzi przy organizacji
    różnych kontraktów albo jesteś sprzedawcą dzwoniącym po ludziach
    całymi dniami. Nie wszyscy pracują w biurze projektowym i telefon
    dzwoniący w czasie gdy próbujesz się skupić traktują jako ;-)

    > Bo mu sie rozladowuje na czuwaniu :-)

    Jednak napisał że od gadania 60-90 minut dziennie. Co jest wciąż dziwne.

    > No to czemu ladujesz codziennie a nie co tydzien ? :-P

    Bo ja praktycznie nie używam telefonu do gadania. Wygaduję jakieś
    100 minut na miesiąc. Ja używam telefonu głównie do internetu.