    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki Smartphone?
    Date: Thu, 3 May 2012 21:06:19 -0500
    <j...@p...onet.pl> <jnhc1q$p7s$1@mx1.internetia.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnhdko$bkl$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnheoa$cpb$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnhisl$hip$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnhmul$lpj$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnjpl8$aqf$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnjssq$et6$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnk5pv$of0$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnldco$vcs$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnm4ag$o6d$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnuka7$fj5$1@inews.gazeta.pl>

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    news:jnuka7$fj5$1@inews.gazeta.pl...
    > słucham multimediów w telefonie tylko na słuchawkach. (białe słuchawki z
    > iPhona). Czy to na ulicy kiedy Ivona mi czyta książkę, czy przed snem, gdy
    > oglądam national g. Wtedy zawsze, codziennie, niezmiennie mam 20%
    > głośności. Dlatego że mam słuchawkami zatkane uszy i niczego innego nie
    > słyszę.

    Do słuchawek iPhone też ma osobne ustawienie głośności.

    > Bez słuchawek też bym tak miał, bo wtedy jestem blisko telefonu, trzymam
    > go w ręce.

    A ja nie mam, bo czasem używam telefonu jako radyjka z głośnikiem
    i leży sobie na biurku grając głośno a ja chodzę po mieszkaniu.
    Bardzo czesto używam guzików +/- do zgłaśniania - są bardzo wygodne.
    Być może dlatego ich używam bo są pod ręką i nie musze mieć setki
    suwaków do każdej głupoty i ustawiać ich na stałe aby nie trzeba było
    ich szukać i grzebać.

    > Mój sen łatwo przerwać, więc aby nie budzić wszystkich domowników, mam
    > ustawiony alarm na 50%. Za to dzwonek telefonu na 100%. Dlaczego na maksa?
    > bo często telefon jest dobre parę metrów odemnie. czasami jest w etui i
    > plecaku. W takim przypadku na 20% głośności nic bym nie usłyszał, 50%
    > raczej już tak, 100% - zawsze usłyszę.
    > Bardziej z życia wziętych przykładów nie znajduję.

    Dla mnie z tej rozmowy wynika jeden wniosek - inne używanie
    głośności w iPhone wynika z łatwości i dostępności guzików
    ściszania/zgłaśniania i ich kontekstowości działania...
    Wy doceniacie zaletę możliwości ustawiania NA STAŁE czegoś
    co łatwo się ustawia doraźnie guzikami w iPhone i nie potrzebna
    jest opcja którą Wy potrzebujecie bo u Was się to trudniej ustawia.

    > JEdnak jak to mawiał doktor House - pacjent zawsze kłamie. I tu widzę
    > przejaw Twojej trolowatości i tego że koledzy mają wyłączone detektory.
    > Jak widzę używasz windowsa? Po jasną cholerę masz w nim mikser i fafnoście
    > suwaków?

    Nie mam zielonego pojęcia po co. A używam tylko jednego: master volume.