  • Data: 2012-05-04 04:11:19
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    news:jnup09$qp3$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > nawet bez patrzenia na telefon. Owszem napewno byli ludzie którzy na noki
    > też potrafili, ale było to trudne)
    > W WM - też wystarczył jeden klawisz. Teraz w Androidzie, pierwszy program
    > jaki wgrałem to właśnie "noLock" żeby tej posranej redundancji nie
    > stosować. Po kija DWA ruchy? żeby napewno? więc pytam sam siebie - ile
    > razy przez ostatnie 10 lat sam mi się odblokował telefon? ani raz. Coś w
    > kieszeni /etui naciska mi na klawisz? ten konkretny? A potem co robi z
    > tym pojemnościowym ekranem? Parodia jakaś. Wciskanie bezmyślnym tłumom

    Po pierwsze - kto nosi telefon w etui? Czy to jakiś przedmiot wielbienia
    i troszczenia się? Telefon się nosi goły w kieszeni... A jeśli jest goły to
    ekran pojemnościowy możesz "nacisnąć" udem i mam kolegę który
    ma jakiegoś Androida i ciągle do mnie dzwoni a potem cisza i tylko
    szumienie spodni. Nawet wymyślił określenie na to "sorry, I pocket
    dialed you yesterday" :-) Z tym że on zapomina wyłączyć telefon po
    użyciu i udem wykręca ostatnio wybrany numer...
    Wiadomo że jak nosisz telefon w etui to ryzyka nie masz, ale nie oceniaj
    bo inni nie noszą telefonów w etui.

    > Co do głośności. JA mogę ( w sensie mam wybór czy chce czy nie) ściszyć
    > telefon bez odblokowania. Bez problemu ( jak we wcześniejszym
    > przykładzie - jest to łatwe) mogę to zrobić sięgając tylko ręką do
    > kieszeni. nie muszę na telefon patrzeć. Mało tego. jak zapomnę go
    > pogłośnić to nazajutrz budzik będzie działał!

    Znaczy się nawet jak telefon jest uśpiony w kieszeni i ściszony to
    odpowiednio siadając tak że jakaś kryza spodni w kieszeni naciśnie
    guzik zgłaśniania po prostu zgłośnisz sobie ściszony telefon...
    No jeśli Tobie to nie przeszkadza :-)) Acha, no Ty nosisz w "etui" :-)