    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki Smartphone?
    Date: Thu, 03 May 2012 22:15:04 +0200
    <j...@p...onet.pl> <jnhc1q$p7s$1@mx1.internetia.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnhdko$bkl$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnheoa$cpb$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnhisl$hip$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnl8ut$m3p$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnm296$met$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jno76t$sui$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnoldg$brn$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl> <jnp6lf$tui$1@node2.news.atman.pl>
    <j...@p...onet.pl>
    <1...@4...net>
    <j...@p...onet.pl>

    W dniu 03.05.2012 14:20, Pszemol pisze:

    > No właśnie że nie, bo metoda z iPhone czy Androida wymaga
    > dwu specyficznych czynności w konkretnej kolejności w ściśle
    > wyznaczonym okienku czasowym. A to się w kieszeni zdarza
    > dużo rzadziej niż jeden ruch slidera czy naciśnięcie guzika osobno.
    W starych nokiach trzeba było tak zrobić. Potem miałem siemensa S55, do
    którego dało się wgrać poprawkę która umożliwiała odblokowanie jednym
    klawiszem. Genialne to było, bo proces odblokowania robiło się bez
    patrzenia na telefon. ( aby ograniczyć Twoje docinki: łatwo się to
    robiło, nawet bez patrzenia na telefon. Owszem napewno byli ludzie
    którzy na noki też potrafili, ale było to trudne)
    W WM - też wystarczył jeden klawisz. Teraz w Androidzie, pierwszy
    program jaki wgrałem to właśnie "noLock" żeby tej posranej redundancji
    nie stosować. Po kija DWA ruchy? żeby napewno? więc pytam sam siebie -
    ile razy przez ostatnie 10 lat sam mi się odblokował telefon? ani raz.
    Coś w kieszeni /etui naciska mi na klawisz? ten konkretny? A potem co
    robi z tym pojemnościowym ekranem? Parodia jakaś. Wciskanie bezmyślnym
    tłumom rozwiązań na siłę.
    Co do głośności. JA mogę ( w sensie mam wybór czy chce czy nie) ściszyć
    telefon bez odblokowania. Bez problemu ( jak we wcześniejszym
    przykładzie - jest to łatwe) mogę to zrobić sięgając tylko ręką do
    kieszeni. nie muszę na telefon patrzeć. Mało tego. jak zapomnę go
    pogłośnić to nazajutrz budzik będzie działał!

    ToMasz