  • Data: 2012-05-01 19:31:25
    Temat: Re: Jaki Smartphone?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-05-01 18:59, Pszemol wrote:

    > Nie bardzo rozumiem pytanie - jaką widzisz alternatywę?
    > Przemyślałeś to sobie? Touchscreen ciągle aktywny w kieszeni?
    > A może telefon włączany na guzik bez "slide to unlock"?
    > i wtedy znowu touchscreen włączany przypadkiem w kieszeni?
    >
    > Przecież to jest analog naciskania sekwencji dwu konkretnych klawiszy
    > na telefonie z klawiaturą aby odblokować klawiaturę zablokowaną
    > w kieszeni (sekwencja Unlock, * albo co tam producent wymyślił...).

    Zapytalem o slide to unlock w zwiazku z Twoim wczesniejszym
    sformulowaniem: "Dziwny jesteś :-) Łatwość zmiany czegoś to dla Ciebie
    wada???"
    Slide to unlock jest swiadomie stworzonym utrudnieniem; zeby nie bylo
    zbyt latwo przypadkowo odblokowac ekranu.
    Nie spotkalem sie z krytycznym zdaniem wyrazonym przez Ciebie w stosunku
    do tego rozwiazania a przeciez mozna prosciej - Nokia N8 czy nawet
    5800XM ma z boku slider, ktory calkowicie odblokowuje urzadzenie.
    Ja zas odbieram jako cos niekorzystanego latwosc zmiany glosnosci
    guzikami na obudowie i co wiecej - laczenie glosnosci alarmu z
    dzwonikiem telefonu.
    Czy jestes w stanie uszanowac odmienny punkt wiedzenia poparty wieloma
    latami praktyki czy tez nadal bedziesz chcial mi zafundowac buty nr 43
    lub 47 poniewaz byc moze dla Ciebie sa super wygodne? ;]