    From: Netx <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki Smartphone?
    Date: Sun, 29 Apr 2012 18:35:11 +0200

    W dniu 2012-04-29 17:24, Pszemol pisze:
    > iPhone4 nie ma żadnych problemów z połaczeniem czy gubieniem
    > połączenia - nie zacina się, nie zawiesza się, nie trzeba go resetować
    > ani tymbardziej wyjmować baterii w tym celu. Jest telefonem niezawodnym.

    Ciekawe bo na sieci jest pełno artykułów że gubi zasięg GSM i trzeba go
    dlatego trzymać w jakiś specjalny sposób. Nawet Steve Jobs się odniósł
    do tego:
    http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2010/06/stev
    e-jobs-zle-trzymacie-swoje-iphoney

    Przy okazji mam pytanie: używam bezstratnych plików z muzyką w formacie
    FLAC, które robię z zakupionych płyt CD. Czy te pliki FLAC można wgrać
    na iPhone jak na wolumen dyskowy, eksploratorem Windows - przez
    systemowe Kopiuj/Wklej, czy jedynie przez iTunes?

    Ale to są drobnostki. Mogłem kupić iPhone ale zniechęciło mnie że
    producent (Apple) daje środowisko programistyczne tylko na komputery MAC.