  • 41. Data: 2016-07-24 14:06:24
    Temat: Re: Jaki SSD 250GB
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Bo dyski SSD nie umierają jak bohaterzy. One umierają jak zwykły wyrobnik.

    Mialem na mysli sprawne SSD, na ktorych pliki skasowano przypadkowo.

  • 42. Data: 2016-07-24 16:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jawi g...@p...fm ...

    > Chyba komuś tylko na złość. :)
    > Nigdy, przenigdy nic z nowych dysków Goodrama.
    > Też chciałem wesprzeć rodzimą, polską firmę. I zachwyt skończył się po
    > miesiącu.
    > Seria CX to padaka na padakami.
    > Całe szczęście, że nie kupiłem w Komputroniku, bo ludzie którzy tam
    > kupowali, to dostawali odpowiedź, ze to ich wina, bo nie skonfigurowali
    > Windowsa pod prace SSD :)
    > Termin rozpatrzenia reklamacji - 30 dni :)

    Zmartwiłes mnie bo mam takowy.

  • 43. Data: 2016-07-24 20:23:54
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-07-24 o 16:00, Budzik pisze:
    > Zmartwiłes mnie bo mam takowy.
    Przykro mi. Ja zacząłem szukać info o tym dysku dopiero jak mi padł.
    I wtedy się przeraziłem. No cóż zakup był jakoś taki spontaniczny.
    W necie ludzie jadą po tych dyskach strasznie.
    Ale spoko, 100% dysków na pewno nie pada.
    Gdzieś czytałem wypowiedź sprzedawcy co twierdził, że wycofał Goodrama
    CX z oferty, bo miał za dużo reklamacji. Wg jego słów wracało do niego
    blisko 80%, czy to możliwe, czy to nie jakiś fejk to nie wiem.

    Seria C100, stara, jest podobno bardzo dobra. Ale już jej chyba nie ma w
    sklepach.

  • 44. Data: 2016-07-24 21:01:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-22 o 17:12, qwerty pisze:

    > A ja nie polecam zakupu SSD. Skok wydajnościowy mały.

    Napisz na czym pracujesz i jak.
    Może pracujesz na wypasionych kompach i do tego w sieci lokalnej?

  • 45. Data: 2016-07-24 21:09:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-22 o 17:14, qwerty pisze:
    > No właśnie - w miarę. Miało być ok, ah, jak cudownie a wychodzi kupa.

    Nie znam człowieka który powiedziałby że założenie do komputera SSD
    powoduje kupę :-)
    Wszyscy widzą postęp i łatwo się przyzwyczajają do dobrego.
    Dopiero powrót do HDD okazuje się prawdziwą kupą.

    Biorąc pod uwagę że SSD ani nie są już straszliwie drogie ani nie sypią
    się bardziej niż HDD to nie widzę powodu żeby żałować 300 zł na
    systemowy dysk.

    Właśnie składałem dwa kompy na najnowszych skylakach ;-)
    Bez SSD to byłoby kaleczenie rzemiosła

    Z drugiej beczki. Stare kompy nawet na SataII dostawały drugie życie a
    praca na nich nie była już tak wstrętna i męcząca.

  • 46. Data: 2016-07-24 22:27:18
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-07-23 o 12:00, Budzik pisze:
    > A prawdziwy zysk to tak naprawde czasy dostepu a nie odczyt danych czy czas
    > wstawania windowsa... :)
    Na pewno masz rację, ale dla mnie rozruch też jest ważny. Mam pod zdalną
    kontrolą kilka systemów produkcyjnych, dzwonią do mnie zestresowani
    ludzie, że coś się właśnie zes..., a ja odpalam lapka i czekam, czekam,
    czekam ... mija minuta, dwie ... system wstał (tak do końca, czyli
    odpaliło się w tle to co się miało odpalić), uruchamiam vpna, potrzebne
    mi aplikacje, a tego dzwoniącego już parę razy k*wica bierze ;-)

    Maciek

  • 47. Data: 2016-07-24 23:02:08
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-07-24 o 21:01, z pisze:

    > Napisz na czym pracujesz i jak.
    > Może pracujesz na wypasionych kompach i do tego w sieci lokalnej?
    Albo zupełnie odwrotnie, na takim co mu nawet dysk SSD nie pomoże. Na
    próbę wsadziłem do notebuka na jakimś Atomie taki dysk, to owszem, start
    szybszy, pasjans szybciej się uruchamiał itd. No luks, do momentu
    uruchomienia przeglądarki, youtuba etc... :) Wszystko wróciło do smutnej
    normy :) Było lepiej owszem, ale majtek przez głowę nie ściągałem. Do
    takiego małego spowalniacza (np do netu) to SSD wiatru we włosach nie
    wywoła.

  • 48. Data: 2016-07-24 23:05:08
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2016-07-24 o 20:23, Jawi pisze:
> [...]
    > blisko 80%, czy to możliwe, czy to nie jakiś fejk to nie wiem.
    >
    > Seria C100, stara, jest podobno bardzo dobra. Ale już jej chyba nie ma w

    A jak sie mają serie Cx do Iridium Pro? Na paści dawali by 5 lat
    gwarancji? (ta seria w opiniach userow wg mnie wypada super)
    Sam mam Plextora Pro ale ludziom polecalem i na razie z pol roku chodzi
    kilka sztuk...

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 49. Data: 2016-07-24 23:13:10
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-07-24 o 21:09, z pisze:

> [...]
    >
    > Z drugiej beczki. Stare kompy nawet na SataII dostawały drugie życie a
    > praca na nich nie była już tak wstrętna i męcząca.
    No święta racja. Ale też dla operacji gdzie z dysku system mało korzysta
    to przyrost jest już mniejszy, choć zauważalny.
    Zainstalowany SSD np w dellu na i5 zdziałał cuda, no zaskoczenie jak
    płynnie może działać windows. Ten sam dysk włożony to toshiby na Atomie
    N455 chyba, już mnie zaskoczył zdecydowanie mniej :) Ale lepiej było.
    Dziś bym i tak wszędzie wkładał SSD, choćby mniejszej pojemności.

  • 50. Data: 2016-07-24 23:47:14
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-07-24 o 23:05, Tasiorsa pisze:

> [...]
    > gwarancji? (ta seria w opiniach userow wg mnie wypada super)
    > Sam mam Plextora Pro ale ludziom polecalem i na razie z pol roku chodzi
    IR pro to już dysk na pamięciach MLC, nie wiem z czym mają problem w
    serii CX, bo sterownik jest chyba ten sam we wszystkich CX i IR pro.
    O Irydium piszą dobrze. Chce kupić jeszcze jeden SSD do stacjonarnego
    komputera i myślę czy by nie skusić cię na ten Irydium. Jak wchodził na
    rynek to jego cena kręciła się >600pln, a teraz są po ~300.