  • 31. Data: 2016-07-21 19:46:20
    Temat: Re: Jaki SSD 250GB
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-07-21 o 11:11, s...@g...com pisze:

    > Znasz odpowiednik "zamrażarkowego" triku dla nieżywego ssd?
    >
    > Zaprzeczysz że dysk hdd o ile nie uszkodzi mu sie obszar zarezerwowany wewnętrznie
    to się zazwyczaj zgłasza do biosu nawet jak w praktyce nie da sie z niego wielu
    obszarów przeczytać?

    W SSD padają kontrolery. I co z tego że dane masz na kostkach skoro nic
    tych danych bez kontrolera nie zobaczy. W tradycyjnych dyskach można
    było podstawić elektronikę z identycznego dysku i zgrać dane z talerza.
    W SSD nie do zrobienia, kontroler to przylutowany powierzchniowo chip.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2016-07-21 23:49:55
    Od: Podmiot liryczny <u...@m...pl>

    W dniu 20.07.2016 o 10:30, robot pisze:

    > A to co? Jakiś pokaz mody dla gejów?

    To też, ale bardziej chodziło o to, ze w tym materiale każdy znajdzie
    coś dla siebie.

  • 33. Data: 2016-07-22 01:11:40
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

> [...]
    >było podstawić elektronikę z identycznego dysku i zgrać dane z talerza.
    >W SSD nie do zrobienia, kontroler to przylutowany powierzchniowo chip.

    Strasznie koledzy bijecie piane.
    Paść może wszystko HDD, SSD, i inne nośniki i sprzęt.
    Jeżeli posiadasz dane wrażliwe na których naprawdę Ci zależy to od tego jest
    Backup. - jeżeli go nie robisz to znaczy jesteś twardzielem (bo twardziele
    backupu nie robią :), lub zaczniesz go robić jak stracisz cos ważnego.
    Jeżeli zależy Ci na ciągłości pracy w przypadku awarii dysku to jest
    nadmiarowy RAID (to nie zwalania z backupów jak niektórzy sadzą).

    Oczywiście na tej grupie wszyscy to wiedzą, działając inaczej dopuszczasz
    utratę danych. - nie chodzi mi o pad systemu bo to sie kosztem czasu i pracy
    odbuduje - ale np. zdjęcia (chyba najcenniejszy (nie korporacyjny) dziś typ
    danych) Pojdzie sie paść na zawsze.
    Jedno rozwianie oferuje pojemność za rozsądna cenę a drugie wydajność. każde
    z nich ma swoje zalety i wady.

    Buniek

  • 34. Data: 2016-07-22 17:12:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "zhbick" napisał w wiadomości grup
    pl...
    > z perspektywy użytkownika, który przesiadł się z Samsunga F3 (jako dysk
    > systemowy i magazyn w jednym) na najtańszy dostępny na rynku Platinet 120 GB w
    > roli dysku systemowego na płycie z kontrolerem SATA II stwierdzam, że taki
    > zakup ma sens.

    A ja nie polecam zakupu SSD. Skok wydajnościowy mały.

  • 35. Data: 2016-07-22 17:14:51
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    no-ip.info...
    > Wrzuciłem do dosyć leciwego laptopa (Dell D630) dosyć leciwego SSD (jakiś
    > 80GB Intel - mogę sprawdzić). W porównaniu z systemem pracującym na na
    > klasycznym HDD 5400rpm jest różnica - żwawiej się to trochę zachowuje.
    > Napędu optycznego pozbyłem się bez żalu i w jego miejsce owego HDD wstawiłem
    > - mam miejsce i na dane, i w miarę żwawo działający system. :D

    No właśnie - w miarę. Miało być ok, ah, jak cudownie a wychodzi kupa.

  • 36. Data: 2016-07-23 10:27:38
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-07-22 o 17:14, qwerty pisze:
    > No właśnie - w miarę. Miało być ok, ah, jak cudownie a wychodzi kupa.
    System (czysty Windows 10) wstaje w jakieś 5s. Dla mnie to jest "w miarę".

    Maciek

  • 37. Data: 2016-07-23 10:30:24
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-07-20 o 12:57, Chris pisze:
    > https://www.morele.net/dysk-ssd-sandisk-plus-240gb-s
    ata-6gb-s-sdssda-240g-g25-sdssda-240g-g25-749689/
    > Ja bym brał tego, sprawdzona i pewna inwestycja.
    Dobra - kupiłem ten model, wprawdzie nie pod wskazanym linkiem, bo drogo
    :-) Ale jak będzie padaka to reklamacja na grupę wpadnie ;-)
    Na razie jest super - start systemu w 5s itd :-)

    Maciek

  • 38. Data: 2016-07-23 12:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

    > Na razie jest super - start systemu w 5s itd :-)

    A prawdziwy zysk to tak naprawde czasy dostepu a nie odczyt danych czy czas
    wstawania windowsa... :)

  • 39. Data: 2016-07-24 12:47:26
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-07-19 o 17:51, Chris pisze:
> [...]
    Chyba komuś tylko na złość. :)
    Nigdy, przenigdy nic z nowych dysków Goodrama.
    Też chciałem wesprzeć rodzimą, polską firmę. I zachwyt skończył się po
    miesiącu.
    Seria CX to padaka na padakami.
    Całe szczęście, że nie kupiłem w Komputroniku, bo ludzie którzy tam
    kupowali, to dostawali odpowiedź, ze to ich wina, bo nie skonfigurowali
    Windowsa pod prace SSD :)
    Termin rozpatrzenia reklamacji - 30 dni :)

  • 40. Data: 2016-07-24 13:35:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > System (czysty Windows 10) wstaje w jakieś 5s. Dla mnie to jest "w miarę".

    W zjebanym trybie "Fast Startup"?