    From: "wieslav" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
    Date: Sat, 13 Oct 2012 10:24:55 +0200

    **** Tego problemu nie przeskoczę. Jestem skazany na niego.

    > powylaczales opcje cache i buforu zapisu w opcjach urzadzenia?
    **** Spróbuję to zrobić. W tej chwili nie mam dostepu do dysku. Mam
    nadzieję, że to sie wyłącza w Menadżer urządzeń?

    **** Chodzi o konroler USB?

    **** Formatowałem szybkim sposobem.

    > uzywasz kabla dostarczonego z dyskiem czy innego?
    **** Jasne, że oryginał.

    Z pracą tego dysku przy komputerze pewno jakoś dam radę. Jednak najbardziej
    martwi mnie używanie go z tunerem tv. Jak pisałem podłączałem i odłączałem
    już sporo dysków USB2 do/od tunera. Wciskałem klawisz Power w tunerze, ten
    od razu odcina zasilanie na USB i wyjmowałem dysk. Teraz z tym nowym dyskiem
    wystarczy, że wyłączę tuner do Standby i już .... klapa.... Pokazuje system
    plików RAW. Jest podzielony jakby na kilka partycji, niektóre są Invalid.
    Trzeba je wszystkie usuwać i zakładać od nowa itd. Wszystkie dane nie do
    odzyskania.
    I nie wiem dlaczego tak się dzieje? Czy to wina USB 3, tego modelu dysku,
    lub akurat mojego egzemplarza?

    Pozdr
    Wieslav