  • Data: 2012-10-14 16:58:50
    Temat: Re: Jaki HDD zewn.2,5" kupić żeby ...?
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-14 01:12, JoteR pisze:

    > I jaki system ma posadzić na tym tunerze? ;->

    Trzeba było przeczytać jego pierwszy post. Wklejam kawałek:
    Postanowiłem podłączyć sie do tego wątku. Otóz kupiłem dysk Toshiba Store.E
    Basics 1 TB USB 3 & 2. Jestem szczerze mówiąc załamany. Ten dysk wymaga aby
    za każdym razem przed odłączeniem używać funkcji: Bezpieczne usuwanie
    sprzętu. I już tutaj mam problem bo mój Windows XP Home - cokolwiek próbuje
    zatrzymać zawsze wyrzuca: Nie można zatrzymać urządzenia "Wolumin
    uniwersalny" w tej chwili. Spróbuj zatrzymać urządzenie później. Jak odłączę
    dysk nawet jak juz jego kontrolka zgaśnie(uśpiony?) staje się
    bezużyteczny(RAW).

    --
    animka