    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jakby ktoś urządzał studio...
    Date: Fri, 29 Jan 2010 11:30:35 +0100

    Kokos pisze:
    > Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    hannel

    > studio wielkie i jasne, ale nie wiem po co az takie...
    > na każdym zdjęciu z kuchni meble są te same, na każdym zdjeciu z slaonu tez
    > meble są te same... lepiej zrobić sesje u kogoś w kuchni lub salonie niż
    > ciagle trzepac w tej samej zmieniajac tylko rozstaw mebli

    Robiłeś foty u kogoś w kuchni. moim zdaniem lepsze jest takie studio. Z
    tego co widzę jak będzie chciał inne meble to je po prostu zamówi.
    To że nam pokazał urywek swojego warsztatu, nie znaczy, że jest mało
    kreatyny i powtarzalny. Moim zdaniem wręcz odwrotnie wie dokładnie czego
    chce i jakich środków do tego użyć.
    To, że robi fotografię stockową - może mu to wystarczy, spełnia się w
    swojej pracy a to jest najważniejsze, a jego galerią są wszelkie
    publikacje z jego fotami i nie wiem czy bardziej budujące nie jest
    zobaczenie swojej foty w jakimś magazynie niż zrobić wystawę w galerii i
    poza kilkoma osobami nikt nie zobaczy zdjęć.
    Jak ktoś chce być wielkim fotografem artystą to jego sprawa. On jest
    dobrym rzemieślnikiem.

    Ariusz