  • Data: 2011-08-25 14:33:31
    Temat: Re: Jakby ktoś myślał, że od sprzętu nic nie zależy...
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j35hd1$7no$1@news.onet.pl...
> [...]
    94,kancelaria-prezydenta-wydaje-200-tys-zl-na-sprzet
    -fotograficzny.html

    > Oj tam, każda budżetówka wydaje kupę kasy na zabawki, bo faje są. Nie
    > dalej jak dziś byłem świadkiem złomowania dwuletniego komputera, bo pan
    > ważny chce nowy (swój półroczny wpuścił w łańcuszek, na którego końcu był
    > ów dwuletni).
    Było to w instytucji publicznej?
    Jeżeli tak, to z pewnością jest to skutek niedorżnięcia watahy.

    > A tu za głupie dwie stówki czterech fotografów będzie pstrykać fuchy na
    > ślubach. To i tak nie jest wcale takie marnotrawstwo :)
    Nie sądzę. Mają robić ładne zdjęcia, a w tej sytuacji, w czterech, klapiąc
    24/7 może przed następna kadencją będą mieli kilka fotek...
    Ciężka fucha, jak w kopalni. No, ale być Arturo pierwszej pary w RP -
    bezcenne.