  • Data: 2013-08-12 23:12:55
    Temat: Re: Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest?
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-12 22:57, p0li pisze:

    > no patrz - ja jeżdżę w normalnym kraju i tam cb jest zbędne

    To Ci zazdroszczę.

    > bywam w .pl 3-4 razy w roku
    > właśnie wróciłem
    > przez 2 tygodnie zrobiłem 4800km
    > bez cb
    >
    > wystarczyło jeździć zgodnie ze znakami

    Czy trzeba narysować coś by to było zrozumiane do czego jest CB? Nie
    znam innego urządzenia które tak sprawnie poinformuje o takich
    zdarzeniach w tym "normalnym" kraju jak poniżej.

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/966139,droga-
    zablokowana-niemal-osiem-godzin-a-tablice-na-aow-nie
    -informuja-o-utrudnieniach,id,t.html?cookie=1

    http://www.google.pl/search?client=opera&q=droga+zab
    lokowana&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8&channel=su
    ggest

    --
    Krzysiek