  • Data: 2013-08-13 10:49:01
    Temat: Re: Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 13 Aug 2013 10:23:23 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-08-13 09:49, J.F. pisze:
    > (...)
    > Oczywiście.
    >
    > Na przykładzie NE mogę stwierdzić, że działa bardzo ładnie,
    > a przelicza nawet nie na podstawie zgłoszeń, a informacji
    > z traffic-a, co zdaje się być rozwiązaniem bardzo racjonalnym.

    Hm, traffic raczej dziala z opoznieniem i usrednianiem, a moze i z
    predykcja z dni poprzednich - imo - powinien uwzgledniac obie rzeczy.

    > Kiedyś narzekałeś, że NE nie reaguje na zmiany, tymczasem
    > komunikaty o zmianie sytuacji na trasie i wyznaczenie nowej
    > odbywa się wcale nierzadko.

    Hm, raczej narzekalem na zbyt wolna reakcje na zmiane trasy.
    Np widze ze ulica rozkopana, skrecam, zanim on mi przeliczy trase, to
    mijam to skrzyzowanie gdzie powinieniem skrecic.
    Ale przyznalem ze sie poprawilo.

    No i mam gdzies utrwalone jego pojecie o korkach we Wroclawiu - na
    niektorych ulicach rysunek sie przez dwa dni nie zmienial ... czyzby
    nikt nie jechal ?
    Od tego czasu zmienili serwer i metody, teraz nie zapamietam (pewnie
    sie da, ale za dlugo by siedziec). Moze im tez klientow przybylo.

    Jego pojecie o korkach to swoja droga chetnie bym kiedys zweryfikowal.

    > No, ale do tego potrzebne jest
    > sprzężenie zwrotne, którego w wielu nawigacjach nie ma, bądź
    > realizacja jest mocno utrudniona.

    A w Yanosiku jest mocno ulatwiona :-)

    O sprzezeniu to juz pisalem - powiedzmy ze gdzies jest korek, system
    go wykryje, skieruje wszystkich na inne drogi, wszyscy mu uwierza i
    pojada ... to jak sie system dowie ze korka juz nie ma ? :-)

    J.