  • Data: 2013-08-13 08:26:46
    Temat: Re: Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest?
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-12 23:00, Krzysztof 45 pisze:

    > No to jak lubisz wpadać do fan klubu nieświadomych dzwona i z nimi stać
    > zasztamowany, to Twój wolny wybór.

    O właśnie :) Są lepsze rzeczy od tego i można uniknąć podobnych i
    'lepszych' tekstów.

    > Jeżeli ktoś chce pokonać sprawnie trasę, dla tego kogoś jest niezbędne
    > tak samo jak niezbędne są sprawne wycieraczki.

    Dużo lepiej się sprawuje dobra nawigacja online. CB można wyłączyć.
    No chyba, że liczą się informacje o krokodylkach, a sprzęt
    przeładowany, czy coś z papierami nie tak :> O PH to nawet nie
    wspominam...

    > Ci ludzie to z marsa? Bo już dzieciaki z podstawówki bdb wychowane z
    > porządnych rodzin mogą spokojnie zawstydzić "konwersacje" na CB.

    Większość ludzi nie posługuje się takim językiem jaki dość powszechnie
    spotyka się na CB.

    > CB ma coś takiego jak volume i rf-gain. Umiejętne użytkowanie i po bólu.

    LOL - skręć rf-gain a z pewnością usłyszysz informację o wypadku na
    trasie.