  • Data: 2013-08-11 17:53:41
    Temat: Re: Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest?
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    news:5207a481$0$1246$65785112@news.neostrada.pl...
    > (...)
    >
    > Skoro lubisz nieprawdziwe informacje...

    Wolę mieć nieprawdziwe ostrzeżenie niż prawdziwy mandat wysuszony zza krzaka.

    > Relatywnie mało. W porannych szczycie 20k-30k na cały kraj?

    A ile byś chciał? 30k ludzi właśnie jedzie samochodem i jednoczesnie używa tej
    aplikacji pokrywając cały kraj. Czy masz jakieś dane o innych aplikacjach tego
    typu czyli ile osób używa ich jednoczesnie?

    > No trochę rośnie, efekt żaden. Wręcz bym stwierdził, że jest więcej
    > błędnych informacji niż wcześniej.

    Nie odczułem gwałtownie rosnącej ilości błędnych komunikatów.

    > Tego póki co nie można nazywać nawigacją, jeżeli mówimy o nawigacji,
    > a nie tym co jest w yanosiku.

    Tutaj sie z Tobą zgodzę bo prawdziwe navi to póki co nie jest, ale działa i jest
    za darmo więc czemu nie.

    > Tak naprawdę to o złym wyznaczaniu tras przez NE to ja w zasadzie nie
    > słyszałem i nie czytałem, a co do radarów - podaje poprawnie. Lotne
    > patrole to co innego. CB to funkcja istniejąca od niedawna i tak naprawdę mało
    > kto z tego korzysta. NE jest nawigacją, a nie
    > 'antymiśkiem". Dzięki temu ładnie omija korki (z różnych przyczyn) itd.

    Navi jest popularna dlatego, że można ją tanio kupić u operatorów. Logika
    wyznaczania tras jest dramatyczna bo potrafi tę samą drogę dzień po dniu puścić
    totalnie inaczej bez żadnego uzasadnienia. CB w Navi może nie być bo skuteczność
    jest po prostu żadna w porównaniu do yanosika. Wygląda na to, że nikt tej
    funkcji nie używa.

    Z tym omijaniem korków jest dokładnie tak samo jak wyznaczaniem trasy: raz
    dobrze, raz porażka.

    > Truizm i do tego nie o tym jest dyskusja - poszukiwana była nawigacja,
    > a nie antymisiek.

    Dla mnie nawigacja to jest antymisiek+mapa. Zrób _płatną_ nawigację bez
    antymiśka i zobaczymy kto to kupi.

    > Aha, znaczy yanosika już specjalnie odpalać nie trzeba, by informował o
    > FR/suszeniu (no chyba, że masz dedykowanego)? Zresztą yanosik wcale nie
    > informuje o tym co się dzieje w czasie jazdy - daje tylko parę
    > informacji, które są często fałszywe.

    Odpalasz yanosika i mówi o wszystkim. Informacje naviexperta o tym co się dzieje
    w czasie jazdy też są wyśmienite do chwili kiedy nie natniesz się na roboty
    drogowe, których miało nie być i masz postój 30 minut.

    Czekam aż dopracują obecną nawigację w yanosiku i myślę, ze może być nieźle.

    --
    pozdrawiam
    kml