    Date: Sun, 11 Aug 2013 16:49:36 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakas bezplatna Nawigacja na Androida to jest?
    <ku86qh$4i6$1@news.task.gda.pl>

    W dniu 2013-08-11 16:24, kamil/Endurorider.pl pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał:
    (...)
    > Mi yanosik nie przeszkadza i nie raz sporo mi pomógł ostrzegając o
    > wypadku bądź suszeniu zza krzaka.

    Skoro lubisz nieprawdziwe informacje...

    > Mało w odniesieniu do czego?

    Relatywnie mało. W porannych szczycie 20k-30k na cały kraj?

    > Aplikacja zdobywa jakieś tam nagrody, ale
    > to co jest naprawdę fajne to stale rosnąca ilość zalogowanych ludzi,
    > którzy podają komunikaty.

    No trochę rośnie, efekt żaden. Wręcz bym stwierdził, że jest więcej
    błędnych informacji niż wcześniej.

    > Nawigacja dostępna w tej chwili w yanosiku działa jako tako i tak

    Tego póki co nie można nazywać nawigacją, jeżeli mówimy o nawigacji,
    a nie tym co jest w yanosiku.

    > Najwięcej używałem Naviexperta i naprawdę nie raz i nie dwa dała dupy po
    > całości począwszy od totalnie kretyńskiej logiki wyboru trasy a na nie
    > ostrzeganiu o radarach skończywszy.

    Tak naprawdę to o złym wyznaczaniu tras przez NE to ja w zasadzie nie
    słyszałem i nie czytałem, a co do radarów - podaje poprawnie. Lotne
    patrole to co innego. CB to funkcja istniejąca od niedawna i tak
    naprawdę mało kto z tego korzysta. NE jest nawigacją, a nie
    'antymiśkiem". Dzięki temu ładnie omija korki (z różnych przyczyn) itd.

    > Jak dla mnie to każda nawigacja ma
    > swoje wady i zalety, ale na chwilę obecną uważam, że naprawdę dobrej we
    > wszystkich aspektach nie ma.

    Truizm i do tego nie o tym jest dyskusja - poszukiwana była nawigacja,
    a nie antymisiek.

    > Osobiście to bardzo się cieszę z yanosika bo zawsze chciałem mieć coś
    > takiego co podpowiada w czasie jazdy o tym co się dzieje,ale nie muszę
    > specjalnie odpalać nawigacji tylko po to żeby wiedzieć o FR/suszeniu zza
    > krzaka.

    Aha, znaczy yanosika już specjalnie odpalać nie trzeba, by informował o
    FR/suszeniu (no chyba, że masz dedykowanego)? Zresztą yanosik wcale nie
    informuje o tym co się dzieje w czasie jazdy - daje tylko parę
    informacji, które są często fałszywe.