  • 11. Data: 2016-06-06 23:17:24
    Temat: Re: Jaka wodoodporna kamera na lusterka do ciężarówki?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:57556200$0$22823$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    ai/daf_veidrodis_jm3526eh4r.png

    > Tu już nie pomogę. Wszedłem na Home > Product Support > Camera Monitor
    > Systems > Cameras > Elite Cameras > BE-200C (1624) > Specifications
    > Wybrałem jakąś przypadkową kamerę - pokazało "Visual Resolution: 380 TV
    > Lines " i "Picture Elements: 542 (H) x 582 (V) ". To jakaś przemysłowa
    > w standardzie CCIR.

    Właśnie tego nei mogłem znaleźć. 380 TVL to straszna słabizna. Chyba, że
    jest to naprawdę w solidnej obudowie i długowieczne.

    > Generalnie wyślij tam maila albo zadzwoń - w końcu się reklamują, że w
    > Kielcach biuro otworzyli, ciekaw jestem czy mają kamery o wyższej
    > rozdzielczości.

    Dla mnie jest podejrzane, że w ogóle nie chwalili się parametrami kamer.
    Teraz już wiem, że nie mieli czym.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 12. Data: 2016-06-08 11:57:27
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:5755e682$0$639$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "WildS" <f...@n...pl> napisał w wiadomości

    ai/daf_veidrodis_jm3526eh4r.png

    > To źle zrozumiałem, że musi być minimum 720. W takim razie jest więcej
    > ofert na rejestratory w rozdzielczości PAL i są zauważalnie tańsze.

    s-motorcycle-Truck-Car-DVR-Camera-driving-recorder-m
    onitor/32339872289.html

    > Musisz określić swój budżet, wtedy można dobrac coś pod kątem jakości
    > obrazu i niezawodności.

    Jesli chodzi o rozdzielczość PAL, to tu masz kilka kamer i rejestratorów:

    http://janexint.com.pl/index.php?id_category=236&con
    troller=category
    http://www.bcscctv.pl/category/rejestratory-analog-b
    cs-mobilne