    From: Anonymouse <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jaka torba LowePro?
    Date: Tue, 15 Jun 2010 01:56:29 -0700 (PDT)

    On 14 Cze, 14:06, Mateusz Papiernik <m...@m...net> wrote:
    > Witajcie!
    >
    > Stanąłem przed koniecznością zakupu torby foto. Dotychczas chodziłem z
    > Canonem 350D + 17-55/2.8 IS wsadzonym w jedną z Lowepro Rezo - zwykły
    > futerał - na krótkie spacery, a na wycieczki wsadzałem go w plecak.
    > Lowepro CompuDayPack, razem z laptopem.
    >
    > Zestaw sprawdzał się rewelacyjnie, dopóki mi się szklarnia nie
    > poszerzyła - dokupiłem EF 70-200/4L i zrobiło się ciasno. W plecak w
    > przegródce na aparat puszka i dwa szkła się nie mieszczą, a znowu
    > utykanie drugiego obiektywu w środek plecaka, który nie jest dodatkowo
> [...]

    Dam Ci taką radę, przed kupieniem tego wszystkiego (sprzęt, torba
    itp), policz ile to wszystko razem będzie ważyło, a potem dokładnie
    tyle samo kilogramów (cegły, kamieni, piasku) włóż do jakiejkolwiek
    torby, którą posiadasz i zabieraj koniecznie na wszystkie spacery czy
    wycieczki .....

    Efekt będzie dokładnie taki sam, no może z tą różnicą, że po
    rozpakowaniu nie będzie takiego lansu jak z lustrzanką.