    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jaka torba LowePro?
    Date: Tue, 15 Jun 2010 10:45:14 +0200

    On 2010-06-14 16:06:37 +0200, Mateusz Papiernik <m...@m...net> said:

    > Natomiast kompletnie nie orientuję się w kwestii dokupienia insertów -
    > dałbyś wskazówkę gdzie, jak?

    Możesz wejść w np. lens kejsy:

    http://products.lowepro.com/catalog/Lens-Cases,46.ht

    Może wyjść mało ekonomicznie, ale zawsze da je przytroczyć do pasa, co
    może być wygodnym rozwiązaniem plenerowym.

    Niektóre torby mają wyciągane inserty i można je kupić osobno, tak jest
    u Domke, coś mi się kołacze że Kata też tak miała, u Lowe bodaj Stealth
    Reportery to mają. Ja mam insert ze stareńkiej torby reklamowej Nikona
    (dość badziewnej, rozdawanej kiedyś dziennikarzom czy innym
    "ambasadorom"), która miała wyciągany środek. Trochę mały, ale
    darowanemu koniowi ;-) W każdym razie jakaś tania badziewna chińska
    torba z wyciąganymi bebechami może wyjść taniej, niż firowe akcesoria.

    de Fresz