  • Data: 2013-01-16 01:51:29
    Temat: Re: Jaka tania lustrzanka z zoomem zamiast kompaktu?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kazio101" <s...@k...ok> wrote:

    > Jeżeli odpowiadasz na post, to pisz na temat albo w sposób zrozumiały
    > dla założyciela wątku. Doszukałem się w necie co ta ma być ten
    > "bokeh", ale twój post nic nie wnosi do wątku.

    W jakich godzinach udzielasz korepetycji co jest zrozumiałe dla
    założyciela wątku? :))

    To jest grupa foto, czy fanów brazylijskich seriali? :))

    A tak na przyszłość: nie jesteś właścicielem wątku, nie ustalasz tu
    reguł. Pogódź się.

    Jak będziesz mieć bokeh typu obwarzanki, księżyce lub gwiazdy, to
    może zrozumiesz i wtedy wspomnisz moje słowa... :))

    BTW: A i tak wciąż zachodzę w głowę - czego tu można było
    niezrozumieć? I jakim cudem nic nie wniosłem do tematu "obiektyw makro",
    skoro wniosłem? Po co to agresja? Posiadanie starego aparatu znanej
    firmy jeszcze niczego nie tłumaczy ani nie usprawiedliwia...

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]