-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jaka szansa że viatoll wyłapie 30kg za duże DMC?
Date: Wed, 10 Oct 2012 11:59:14 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 24
Message-ID: <k53gts$tj2$1@node1.news.atman.pl>
References: <507288c7$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@4...com>
<13yohgux70alg$.13qef9ltqhi47$.dlg@40tude.net>
<k4v8dk$ti0$1@news.task.gda.pl>
<50732bfc$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
<k4vbqo$77f$1@news.task.gda.pl>
<6...@4...com>
<k50ils$r19$1@news.task.gda.pl> <k50kjb$11l$1@node1.news.atman.pl>
<k50sl1$hln$1@news.task.gda.pl> <k50thf$4o1$1@node1.news.atman.pl>
<5073ffe7$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@4...com>
<7...@p...pl.invalid>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1349863164 30306 159.253.247.138 (10 Oct 2012 09:59:24
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Oct 2012 09:59:24 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <7...@p...pl.invalid>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2468139
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-10-10 11:53, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello jerzu,
>
> Tuesday, October 9, 2012, 5:03:30 PM, you wrote:
>
>>> Watpie czy przekret - raczej po prostu Renault robil tez taka wersje.
>>> Dziwna co prawda troche, bo wiele tam na ladunek nie zostaje, a jak
>>> kto styropianiem handluje, to niepotrzebnie sie te 3 tony wozi.
>> 150.65 - 150KM 6,5t DMC
>> 150.35 - 150KM 3,5t DMC (a dokładniej 3490 kg)
>> Czyli jest przekręt przy rejestracji, w czym pewnie maczał paluchy
>> sprzedawca (zmiana homologacji).
>
> Dawno temu Renault wystawiała swoje blaszanki pod Makro i zapytałem o
> właśnią ta ciekawostkę. Sprzedawca twierdził, że wersja 3.5t ma
> lżejsza ramę o mniejsze wytrzymałosci. Nawet mi pokazywał różnice w
> masie własnej w papierach - ale zabij mnie, żebm pamiętał o ile się
> różniły.
Z tego co wiem (i widziałem) to wersje 3,5t mają mniejszą masę własną
w stosunku do 6,5t (i to sporo - kilkaset kilogramów) - to było
tłumaczyło tam małą ładowność w papierach tej "ciężarówki".
Następne wpisy z tego wątku
- 10.10.12 13:01 masti
- 10.10.12 13:03 masti
- 10.10.12 13:17 RoMan Mandziejewicz
- 20.10.12 23:22 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=