  • Data: 2012-10-10 13:03:43
    Temat: Re: Jaka szansa że viatoll wyłapie 30kg za duże DMC?
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Wed, 10 Oct 2012 11:41:48 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Nie no, skąd. To jest tylko "wyraźne mruganie okiem do nabywcy..."

    o ile w przypadku mieszalnika pasz mieszanie betonu nie jest
    zabronione, ,a to tylko głupota ustawodawcy, to wożenie więcej niż 3.5 tym
    co ma taką homologację już tak

    > Jasne, samochód przyjeżdża z homologacją na 6,5t, a wyjeżdża na 3490kg.

    to jest homologacja fabryczna. ten samochód już tak przyjeżdża. nikt tego
    lokoalnie nie zmienia

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?