-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-m
ail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jaka szansa że viatoll wyłapie 30kg za duże DMC?
Date: Wed, 10 Oct 2012 10:58:18 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 17
Message-ID: <k53dbb$2pne$1@news2.ipartners.pl>
References: <507288c7$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@4...com>
<13yohgux70alg$.13qef9ltqhi47$.dlg@40tude.net>
<k4v8dk$ti0$1@news.task.gda.pl>
<50732bfc$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
<k4vbqo$77f$1@news.task.gda.pl>
<6...@4...com>
<k50ils$r19$1@news.task.gda.pl> <k50kjb$11l$1@node1.news.atman.pl>
<k50sl1$hln$1@news.task.gda.pl> <k50thf$4o1$1@node1.news.atman.pl>
<5073ffe7$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@4...com>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1349859499 91886 157.25.157.219 (10 Oct 2012 08:58:19
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 10 Oct 2012 08:58:19 GMT
In-Reply-To: <3...@4...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.28) Gecko/20120306
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.20
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2468132
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-10-09 17:03, jerzu pisze:
> 150.65 - 150KM 6,5t DMC
> 150.35 - 150KM 3,5t DMC (a dokładniej 3490 kg)
>
> Czyli jest przekręt przy rejestracji, w czym pewnie maczał paluchy
> sprzedawca (zmiana homologacji).
Ale to nie jest przekręt. Przecież nie ma obowiązku homologowania i rejestrowania
na max. tyle, ile auto technicznie jest w stanie przewieźć (bezpiecznie).
Natomiast jest to wyraźne mruganie okiem do nabywcy...
Podobnie jak ze sprzedażą betoniarek, pardon, mieszalników pasz, z niższą stawką vat
(czy cóś w ten deseń).
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.10.12 11:41 Artur Maśląg
- 10.10.12 11:53 RoMan Mandziejewicz
- 10.10.12 11:59 Artur Maśląg
- 10.10.12 13:01 masti
- 10.10.12 13:03 masti
- 10.10.12 13:17 RoMan Mandziejewicz
- 20.10.12 23:22 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=