-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: LEPEK <n...@n...net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jaka szansa że viatoll wyłapie 30kg za duże DMC?
Date: Tue, 09 Oct 2012 14:51:38 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 23
Message-ID: <k516kn$7cf$1@news.task.gda.pl>
References: <8gcbnvrw8sa2$.5muyityfa2ua$.dlg@40tude.net>
<k4trr1$f94$1@mx1.internetia.pl>
<93fcktzv9oid$.o9b9g3ylbhy2.dlg@40tude.net>
<1htom6to78imu$.dlg@rower.power.pl> <k4u0ka$pbn$2@node2.news.atman.pl>
<507288c7$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@4...com>
<13yohgux70alg$.13qef9ltqhi47$.dlg@40tude.net>
<k4v8dk$ti0$1@news.task.gda.pl>
<50732bfc$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
<k4vbqo$77f$1@news.task.gda.pl>
<6...@4...com>
<k50ils$r19$1@news.task.gda.pl> <k50kjb$11l$1@node1.news.atman.pl>
<k50sl1$hln$1@news.task.gda.pl> <k50thf$4o1$1@node1.news.atman.pl>
<5073ffe7$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<k511ql$g1b$1@node2.news.atman.pl>
<50741345$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
<k515lq$33h$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: pst.portgdansk.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1349787095 7567 195.95.235.235 (9 Oct 2012 12:51:35 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Oct 2012 12:51:35 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:15.0) Gecko/20120907 Thunderbird/15.0.1
In-Reply-To: <k515lq$33h$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2468054
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-10-09 14:34, Artur Maśląg pisze:
> Mascott w *różnych* wersjach miał od 3,5 tony do 6,5 tony. W Polsce
> oferowano takie 6,5 tony 'z możliwością rejestracji na 3,5'. Tak,
> to przekręt - jakbyś tego nie chciał nazywać. Przyjechała na 6,5t,
> a do rejestracji poszła jako 3,5 tony.
Ale jaki przekręt? W drugą stronę (rejestrowanie na więcej osób i kg) -
to byłby przekręt. A takie ograniczenie - wynikające z opodatkowania -
nakłada sobie sam kupujący (kupując wersję "ograniczoną"). Przekrętem to
jest używanie samochodu niezgodnie z rejestracją.
Bardzo podobnie jest z motorowerami - czy dławienie silnika tak, aby nie
jechało toto szybciej niż 45 km/h nazwiesz przekrętem? W Niemczech są
prawa jazdy na motocykl, albo jakieś opłaty (nie pamiętam) uzależnione
od mocy - czy zmniejszanie mocy w takim wypadku to przekręt? NIE.
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Corolla E11 4E-FE sedan '97
Avensis T22 1CD-FTV sedan '01
Następne wpisy z tego wątku
- 09.10.12 15:02 Artur Maśląg
- 09.10.12 15:16 Adam Płaszczyca
- 09.10.12 16:15 Jakub Witkowski
- 09.10.12 17:03 jerzu
- 09.10.12 17:05 jerzu
- 09.10.12 17:28 Artur Maśląg
- 09.10.12 18:46 J.F
- 09.10.12 20:42 MadMan
- 09.10.12 20:57 liquidmolly
- 09.10.12 21:06 MadMan
- 09.10.12 21:17 Artur Maśląg
- 10.10.12 09:54 LEPEK
- 10.10.12 10:52 Jakub Witkowski
- 10.10.12 10:53 Jakub Witkowski
- 10.10.12 10:58 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-01 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-01 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-01 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-03-01 Zrobił TV OLED z TV LCD
- 2025-03-01 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-01 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-03-01 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-01 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-01 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-03-01 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-28 Chrzanów => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-28 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-02-28 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-28 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst