  • Data: 2010-05-15 12:00:48
    Temat: Re: Jaka rozdzielczosc pod Photoshopa, karta grafiki
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kell a pisze:

    > Mozesz podkrecic jasnosc wypowiedzi?

    Kąt między ''body'', ręką, a ekranem ma jakieś optimum. Jeśli należy
    skręcić wzrok/głowę/body bez przesuwania ręki o te ~30 stopni to już
    optymalne nie jest.
    Ale to jak kto lubi, ja oraz wymienionych kilka osób (z czego część
    pracuje na tabletach) nie polubiliśmy tak.

    Poza tym to zależy na czym się pracuje. Jak pisałem - to aplikacje
    typowo graficzne (max, adobe bez filmu, corel).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl