  • Data: 2010-05-15 15:43:51
    Temat: Re: Jaka rozdzielczosc pod Photoshopa, karta grafiki
    Od: l...@l...localdomain szukaj wiadomości tego autora

    W poście <m...@4...com>,
    Kell a nabazgrał:

    > Hmm... powiem tak. Siedzialem przez moment u kolegi na dwoch 30 calowych
    > w rozdzialkach 2560x1600 i to byla dopiero wygoda. Ruchy galka oczna i
    > przy jednym monitorze wykonujesz, a przesuniecie myszy na skraj 2 monitora
    > to 2 cm wiecej na podkladce. Nie wiem gdzie Ty tu widzisz jakies niedogodnosci.

    Brzmisz rozsądnie, ale... Niedawno ktoś z nieznanych przyczyn postanowił
    zainwestować kilka tysięcy euro w mój komfort pracy. Nie moje pieniądze
    więc mogę sobie pozwolić na luźne podejście. I mówiąc szczerze: wirtualne
    pulpity okazały się jednak wygodniejsze od fizycznych. Ostatecznie jeden
    z 24" LCD skończył odłączony od komputera i odłożony w kąt biura.

    > Ale fakt - ja mam styl pracy taki, ze odpalonych mam dobrych kilkanascie nawet
    > programow, wiec w moim przypadku im wiecej miejsca napulpicie tym lepiej.

    Też zdarza mi się mieć otwartych po kilkadziesiąt okien. Wolę jednak
    rozwiązania programowe, ostatecznie ilość monitorów kiepsko się skaluje.
    Za to jeden kolega poradził sobie z problemem opisywanym przez Janka
    dość ciekawie: przed drugim monitorem postawił drugą klawiaturę
    i drugą mysz. Koszt znikomy, a problem znika.