    From: Jan <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jaka powinna być gwarancja na nowy aparat?
    Date: Sat, 28 Feb 2009 21:33:50 +0100

    Gotfryd Smolik news pisze:
    (...)
    > W Niemczech kiedyś był głośny proces producenta materiałów budowlanych,
    > który w reklamie kleju do farb umieścił rysunek faceta który wisi trzymając
    > się pędzla przyłożonego do tegoż sufitu.
    > Po nałożeniu przez sąd zobowiązania do przeprowadzenia testu na materiale
    > kupionym w sklepie (pewnie mareketoidom zrobiło się gorąco :)) (...)

    W Niemczech, to nawet nie wolno dać kawy lekarzowi,
    że już nie wspomnę o koniaku. Wiem, że się tego pilnują.
    A u nas - kupiłem pralkę Siemensa, która ma w numerze
    seryjnym dopisek PL. W korespondencji mejlowej oferowali
    szybką interwencję, tylko prosili o ww. numer. Kiedy go
    wysłałem, zamilkli na zawsze. Prawdopodobnie dlatego nie
    chcieli mi usunąć usterki, nawet na gwarancji, że sprzęt
    był z góry przeznaczony na nasz rynek. Nasze biedne
    państwo nie pilnuje przestrzegania wzajemnych zobowiązań.
    Nie wykluczam wyjątków, ale reguła jest niestety taka.

    Jan