  • Data: 2012-02-24 17:31:48
    Temat: Re: Jaka plyta i procek o takich parametrach?
    Od: Jaskiniowiec <j...@j...jaskinia> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-02-2012 o 08:26:34 Chris <a...@g...pl> napisał(a):

    > EXTREME ma poprawiony blok zasilania, poza tym chyba nie ma różnic, nie
    > pamiętam teraz tak na szybko.

    > Mam 3 takie z I5 2500K i spisują się rewelacyjnie, przy okazji odsetek
    > zwrotów serwisowych jeśli chodzi o asrocka znikomy a po cenach widzę
    > gdzie chcesz kupić :) choć MSI ostatnio się poprawiło ale i tak jakoś im
    > do końca nie ufam.
    >
    > Przy okazji bo nie wiem czy już masz czy będziesz kupował, weż pamięci
    > KINGSTON HyperX KHX1600C9D3X2K2/4GX albo 8GB chodzi o model. Są
    > dedykowane do tych zestawów, praktycznie bezawaryjne.

    Dzieki wielkie za porade! Bo o ile reszta to nie tak trudny wybor, tak z
    pamieciami strzelalem na chybil trafil :)

    Jeszcze nie kupilem, ale jesli nie wyjdzie nic nowego w ciagu ~2 tyg., to
    wezme ta Pro3 Gen3. Ma jakies podrasowane kondensatory, czyli powinna
    pochodzic przynajmniej 3 lata ;) Procka tez raczej nie mam zamiaru krecic
    (bo i tego bez K akurat nie bedzie sie zbytnio dalo), wiec zaoszczedze
    troche wobec EXTREME.

    Jeszcze raz wielkie dzieki! :)

    Teraz dylematem bedzie zasilacz, ale to juz na osobny watek ;)
    --
    Polska - jak mi kupisz spodnie, zrobie ci loda.
    Chiny - jak mi kupisz loda, zrobie ci spodnie.