  • 21. Data: 2009-09-15 13:24:56
    Temat: Re: Jaką plazme lub lcd 52'' ?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-09-15 13:25, *Krabik* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Zdaje sobie z tego sprawe, dlatego chodzilem nie po jednym ale po
    > wszystkich sklepach rtv w miescie :) no chyba ze to jakis wielki spisek
    > jednej firmy przeciwko drugiej.

    Żaden spisek - prowizja.
    Kiedyś już pisałem, jak chodziłem ze szwagrem - on wybierał TV. W jednym
    ze sklepów obskoczyło nas 3 przedstawicieli Samsunga zachwalając "LED
    TV". Obok stały dwa Sharpy z paskudnie ustawionymi parametrami - kilka
    chwil z przyciskami na obudowie poprawiło znacznie obraz.
    Dlatego powtarzam - podłączyć dobry sygnał SD i pooglądać obraz - dostęp
    do menu i ustawień powinien być wtedy zapewniony.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 22. Data: 2009-09-15 21:15:13
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > Dla Full HD jest 1080 linii.

    Praktycznie zaden z dostepnych LCD nie wyswietla ruchomych 1080 linii... to
    zaden nie jest Full HD ?

  • 23. Data: 2009-09-16 06:16:26
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Krabik pisze:

    > Zdaje sobie z tego sprawe, dlatego chodzilem nie po jednym ale po
    > wszystkich sklepach rtv w miescie :) no chyba ze to jakis wielki spisek
    > jednej firmy przeciwko drugiej.

    no, znajdź mi sklep w którym gdzie nie mówią o samsungu jako najlepszych
    tv. wszędzie gdzie się pytam to najlepszy samsung...
    mój kolega prowadzi sieć bonus, nie ma u niego sony i panasonic`ów
    bo jak twierdzi sieć są niekonkurencyjne.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 24. Data: 2009-09-16 08:31:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > mój kolega prowadzi sieć bonus, nie ma u niego sony i panasonic`ów
    > bo jak twierdzi sieć są niekonkurencyjne.

    Znaczy co, za małe marże na nich ma? ;-)

  • 25. Data: 2009-09-16 08:34:00
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Znaczy co, za małe marże na nich ma? ;-)

    tego nie wiem, wypytam się.
    faktem jest, że mu takich nie podsyłają, jedynie swego czasu były
    sharpy.

  • 26. Data: 2009-09-16 18:39:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 15.09.09 23:15, cztery pisze:

    > Praktycznie zaden z dostepnych LCD nie wyswietla ruchomych 1080 linii...

    Czyżby?

    > to zaden nie jest Full HD ?

    A jak myślisz?

    --