  • 71. Data: 2016-01-25 14:44:18
    Temat: Re: Jaka opona na zapas?
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-01-23 o 18:52, Czesław Wiśniak pisze:
    > Dlatego, że jego powody są w dużej mierze wydumane. Szukanie
    > niekierunkowej nowej opony bo zakłada, że kiedyś w niedzielę w środku
    > nocy złapie gumę nie po tej stronie auta co trzeba i jeszcze będzie
    > musiał zrobić 1000km jest mało prawdopodobne.
    > Piszę co myślę, ale nie narzucam tu swojego zdania.

    Powiem krótko. Lubię czuć się bezpiecznie.
    Więc jak zakładam gumę to nie kupioną na bazarku u Wietnamczyka, tylko w
    porządnym sklepie lub aptece.

    Jakby mi chodziło o jazdę po swoim mieście to może też bym się nie
    przejmował i w razie czego dzwonił po wujka, ciocię, brata, kumpla,
    sąsiada, lawetę itp
    Mnie chodzi właśnie o te 1000km w sobotnią noc, z dziećmi, zdala od
    miejsca zamieszkania.

    Niektórzy wydają swoje pieniądze na spojler typu suszarka balkonowa,
    inni na błyszczący wydech, a ja chcę je wydać na koło zapasowe. Chyba mi
    wolno?

    Pozdrawiam

  • 72. Data: 2016-01-25 15:00:00
    Od: "zhbick" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Powiem krótko. Lubię czuć się bezpiecznie.
    [..]

    > Mnie chodzi właśnie o te 1000km w sobotnią noc, z dziećmi, zdala od
    > miejsca zamieszkania.

    1000km w noc z dziećmi, po nieznanej drodze, chcesz powyżej 200 km/h
    zapierdalać na dwóch różnych oponach na jednej osi i mówisz, że to jest
    bezpieczeństwo? :)

  • 73. Data: 2016-01-25 16:00:17
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-01-25 o 15:00, zhbick pisze:

> [...]
    >

    > 1000km w noc z dziećmi, po nieznanej drodze, chcesz powyżej 200 km/h
    > zapierdalać na dwóch różnych oponach na jednej osi i mówisz, że to jest

    Ty tak nie pisz bo mnie Cavallino z killfila wyjmie ;)
    Nigdzie nie wspominałem, że chcę tak szybko jeździć.

    Pozdrawiam

  • 74. Data: 2016-01-25 17:38:56
    Od: <7...@1...173856.invalid> (Tom N)

    Axel w

    > Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości grup
    g.invalid.160124.invalid...

    > Kolejny, który nie czyta wątku, tylko pojedyncze posty?

    Właśnie że czyta...
    "Jakbym założył taką oponę odwrotnie - po prostu jechałbym wolniej."

    Zgadnij, kto to napisał?

    --
    'Tom N'

  • 75. Data: 2016-01-25 21:51:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 25.01.2016 22:24, Irokez wrote:

    > Przede wszystkim napompowana.
    >
    > Kto sprawdza ciśnienie w zapasie przy okazji testu czterech kapci na
    > kompresorze na stacji?

    Mi sprawdzają przy przeglądzie. Nie bardzo ma się jak uszkodzić w
    bagażniku, więc to musiałby być naprawdę pech - złapać gumę i drugą w
    bagażniku;)

    Shrek

  • 76. Data: 2016-01-25 22:16:34
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Tom N" wrote in message
    d.160125.invalid...

    > Właśnie że czyta...
    > "Jakbym założył taką oponę odwrotnie - po prostu jechałbym wolniej."

    > Zgadnij, kto to napisał?

    Czyli już zrozumiałeś? To następnym razem napisz coś w temacie, zamiast bić
    pianę.

    --
    Axel

  • 77. Data: 2016-01-25 22:24:12
    Od: Irokez <n...@w...pl>

  • 78. Data: 2016-01-25 22:31:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >Miroo, szukasz opony do zapie*alania powyżej 200 km/h w każdej możliwej
    >konfiguracji z innymi oponami (kierunkowe, asymetryczne, letnie, zimówki,
    >przód, tył, po mokrym, suchym, ciepłym, zimnym, słodkim, kwaśnym) a
    >przecież wystarczy, żebyś rozwalił nie jedną - a dwie opony i cały Twój
    >misterny plan idzie w pizdu...

    Jedna sie rzadko zdarza, a dwie to juz bardzo rzadko.

    No i zawsze mozna miec zapas i uszczelniacz :-)
    ---
    eee yyy ... może i rzadko ale ... jak dziura na drodze była to zatrzymałem
    się jako 6-ty, przynajmniej jeden miał dwa koła do wymiany a nie tylko
    dziurawą oponę.

  • 79. Data: 2016-01-26 00:08:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]

    Mi sprawdzają przy przeglądzie. Nie bardzo ma się jak uszkodzić w
    bagażniku, więc to musiałby być naprawdę pech - złapać gumę i drugą w
    Guma w wentylu może się zestarzeć i podczas sprawdzania uszkodzić

  • 80. Data: 2016-01-26 00:45:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Irokez"

> [...]

    Przede wszystkim napompowana.

    Kto sprawdza ciśnienie w zapasie przy okazji testu czterech kapci na
    Kto sprawdza cztery kapcie przy okazji wizyty na stacji ?