  • 21. Data: 2016-01-22 12:09:49
    Temat: Re: Jaka opona na zapas?
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-01-22 o 10:33, J.F. pisze:
    > No, np Kumho SOLUS VIER KH21 sprawiaja wrazenie malo kierunkowych
    > http://www.oponeo.pl/dane-opony/kumho-solus-vier-kh2
    1-195-65-r15-91-h

    > Podobnie Dunlop
    > http://www.oponeo.pl/dane-opony/dunlop-sp-4all-seaso
    ns-195-65-r15-91-h

    > GY vector 5
    > http://www.oponeo.pl/dane-opony/goodyear-vector-5--1
    95-65-r15-95-t-xl

    > czy pirelli
    > http://www.oponeo.pl/dane-opony/pirelli-cinturato-al
    l-season-195-65-r15-91-h

    Jak widzę "choinkę" na bieżniku to wg mnie jest to opona kierunkowa.
    Kumho jest kierunkowa (jest mowa w filmie), Dunlop też (w opisie), GY
    też (opis), w Pirelli napisali "kierunkowo ułożone rowki", więc pewnie
    też, zwłaszcza, że tam widać dwie "choinki" :)

    W każdym razie zostało mi kilka opcji do wyboru, coś sobie dopasuję.
    Dzięki wszystkim za pomoc.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2016-01-22 12:26:18
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 22.01.2016 o 10:24, J.F. pisze:

    > Z napisem 80km/h ? no mozna ... ale policz ile to Hiszpanii bedzie
    > trwalo ... i kosztowalo :-)

    Czy dla ciebie napis na oponie ma większa moc prawną niż znaki
    ograniczenia prędkości?
    Nie sadzę abyś jeździł zawsze jak znaki wskazują.

  • 23. Data: 2016-01-22 13:23:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    >Debica navigator tez sie nada tylko ze pisałes, ze chcesz H...
    >moze załóż zimową? Latem nic sie nie stanie jak troche km na niej
    >zrobisz a
    >zimą zawsze bedzie troche lepiej niz na uniwersalnej.

    >Albo taka:
    >http://allegro.pl/2-x-195-65r15-opony-bieznikowane-
    markgum-zimowe-i5792195679.html
    >Masz za 100zł, mozesz sobie co 3-4 lata wymienic na nowa :)
    >A sam bieznik jest super - jezdze na takiej i bardzo chwale.

    Ale wierzyc, ze jest T i pojechac choc te 190 ?

    Na boki tez nalozyli nowa gume i nowe napisy ?

    J.

  • 24. Data: 2016-01-22 14:37:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup

    >Czy dla ciebie napis na oponie ma większa moc prawną niż znaki
    >ograniczenia prędkości?
    >Nie sadzę abyś jeździł zawsze jak znaki wskazują.

    Bez powodu tego napisy nie dali, a wiec ile mozna na dojazdowce jechac
    ?
    100, 120, 150 ?

    I ile kilometrow ?

    J.

  • 25. Data: 2016-01-22 18:59:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 22.01.2016 11:00, Budzik wrote:

> [...]
    > moze załóż zimową? Latem nic sie nie stanie jak troche km na niej zrobisz a
    > zimą zawsze bedzie troche lepiej niz na uniwersalnej.

    Albo trochę gorzej. Zimówki lepsze w kopnym śniegu, całoroczne lepsze na
    mokrym. Ostatnio kiedy jechałeś w kopnym? Ja ja jak już to albo w
    solance, albo w breji.

    Shrek

  • 26. Data: 2016-01-22 19:03:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 22.01.2016 09:31, Miroo wrote:

    > W popularnym sklepie oponiarskim Dębica Navigator kończy się na indeksie
    > T, a ja wolałbym H.

    Zamierzasz poginać 200 z różnymi oponami na jednej osi? Chyba, że chcesz
    kupić 5;)

    Shrek.

  • 28. Data: 2016-01-22 20:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak k...@w...pl ...

    > Bosko:) Tym niemniej uważam, ze to zawracanie d.

    Z takimi argumentami trudno będzie dyskutować...

  • 27. Data: 2016-01-22 20:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    -markgum-zimowe-i5792

    > Ale wierzyc, ze jest T i pojechac choc te 190 ?

    Myslisz ze pisza że T a leją na gorszy oponach?

    > Na boki tez nalozyli nowa gume i nowe napisy ?

    Jak zawsze. Ale przeciez trzyma korpus a nie guma na bokach...

  • 29. Data: 2016-01-22 20:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    > Czy dla ciebie napis na oponie ma większa moc prawną niż znaki
    > ograniczenia prędkości?
    > Nie sadzę abyś jeździł zawsze jak znaki wskazują.

    To juz wolałbym na szybko kupić coś po drodze.
    Taka jazda na dojazdówce to jakas masakra.

  • 30. Data: 2016-01-22 21:18:52
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Z takimi argumentami trudno będzie dyskutować...

    Oczywiście, bo w ogóle nie ma o czym. Jak myślisz, dlaczego obecnie do
    aut wkłada się dojazdówki albo sam klej w sprayu?
    Z całym szacunkiem dla wątkotwórcy ale rozprawa o poszukiwaniu opony
    niekierunkowej do zapasu z powodów, które określił zajeżdża trochę
    dziecinadą.
    Np. Osobiście do jazdy po mieście mam takie małe struclowate kombi,
    którym jeżdżę od 2008 roku i widzę, że tam jest "super kierunkowy" zapas
    w postaci starej opony zimowej.
    Nigdy się nawet nie zastanawiałem, ze może się toczyć w odwrotnym
    kierunku bo nigdy gumy nie złapałem.
    W drugim aucie tylko raz w bagażniku sprawdziłem czy w ogóle jest
    dojazdówka.
    Ale mój kumpel, który jeździ na gazie w ogóle nic nie wozi bo
    stwierdził, ze jak złapie gumę raz na 10 lat to se po pomoc
    wulkanizacyjną zadzwoni.
    Na miejscu Miroo wsadziłbym najtańszą ale niesparciałą oponę, która ma
    choć trochę bieżnika.
    Prawdopodobieństwo, że szybciej sprzeda auto niż zajrzy do zapasu jest
    bardzo duże.