    From: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaka opona na zapas?
    Date: Fri, 22 Jan 2016 21:18:52 +0100

    > Z takimi argumentami trudno będzie dyskutować...

    Oczywiście, bo w ogóle nie ma o czym. Jak myślisz, dlaczego obecnie do
    aut wkłada się dojazdówki albo sam klej w sprayu?
    Z całym szacunkiem dla wątkotwórcy ale rozprawa o poszukiwaniu opony
    niekierunkowej do zapasu z powodów, które określił zajeżdża trochę
    dziecinadą.
    Np. Osobiście do jazdy po mieście mam takie małe struclowate kombi,
    którym jeżdżę od 2008 roku i widzę, że tam jest "super kierunkowy" zapas
    w postaci starej opony zimowej.
    Nigdy się nawet nie zastanawiałem, ze może się toczyć w odwrotnym
    kierunku bo nigdy gumy nie złapałem.
    W drugim aucie tylko raz w bagażniku sprawdziłem czy w ogóle jest
    dojazdówka.
    Ale mój kumpel, który jeździ na gazie w ogóle nic nie wozi bo
    stwierdził, ze jak złapie gumę raz na 10 lat to se po pomoc
    wulkanizacyjną zadzwoni.
    Na miejscu Miroo wsadziłbym najtańszą ale niesparciałą oponę, która ma
    choć trochę bieżnika.
    Prawdopodobieństwo, że szybciej sprzeda auto niż zajrzy do zapasu jest
    bardzo duże.