  • Data: 2010-09-06 17:39:49
    Temat: Re: Jaką nawigację GPS polecacie.
    Od: BearBag <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Aha, czyli dalej nie umie.
    > ROTFL !!!

    ciekawe kiedy ostatnio używałeś TT i skąd to uprzedzenie jesli to nie
    jest po prostu "nie bo nie".
    Z racji pracy jezdziłem juz chyba na wszystkim, w kraju i troszke za
    granicą i naprawdę nie potrafię znaleźć nic pracujacego bardziej
    logicznie i wyznaczającego trasy lepiej od TT. Nie wiem po co ci
    przełączanie map w TT, tam mapy nie sa podzielone na państwa, dla
    nawigacji żadnym problemem nie jest przekroczenie granicy, nie musi
    ładować nowego fragmentu mapy bo mapa obejmuje najcześciej pół Europy
    lub całą.
    AM to jedna z gorszych nawigacji. Mapa w niektorych miejscach bardzo
    dokładna w innych tragiczna. Chociaż oczywiście zdarza sie że ma
    pokrycie tam gdzie go nie ma TT, ale bywa i odwrotnie co może dziwić
    po tym jak słyszy sie jakie to cudowne pokrycie ma w PL AutoMapa.
    Najgorszy jest jednak algorytm wyznaczania trasy, im nowsza wersja AM
    tym chyba gorszy, dlatego coraz rzadziej jej używam.