  • Data: 2010-09-08 13:51:44
    Temat: Re: Jaką nawigację GPS polecacie.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:c2b82504-0ab9-4636-ac3d-7d70cf2c8a41@a36g2000yq
    c.googlegroups.com...
    >ok w takim razie jeździj dalej na iGo skoro można wypożyczać mapy na
    >miesiące i nie potrafisz przekraczać granicy z TT.

    To nie jest kwestia tego co ja potrafię, a czego nie.
    TomTom to dno i tyle, pisałem tylko dlaczego, skoro tego nie zrozumiałeś, to
    już nie mój problem.
    I wisi mi co Ty o tym sądzisz, więc możesz sobie darować swoje oceny moich
    postów - zajmij się swoimi.

    >ale nie przekonujesz nikogo oprocz siebie

    Jasne.
    Nie to co Ty, prawda?
    Nie napisałeś żadnego argumentu za, który byłby choć trochę sensowny, tzn.
    że TomTom miałby mieć coś czego nie mają inne nawigacje, ale wymądrzasz się
    na temat innych.
    Trochę samokrytycyzmu by Ci się przydało, bo takich co po prostu wiedzą
    lepiej, to mało kto trawi.