  • Data: 2010-09-07 13:49:24
    Temat: Re: Jaką nawigację GPS polecacie.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:i6581n$727$1@news.onet.pl...
    > Dnia 2010-09-07 12:50, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > To kupi Europę, lub Europę Zachodnią z MR.

    Co to jest MR?

    > Jeśli kupi tylko Niemcy za cenę niewiele niższą od Western & Central to
    > pretensje może mieć tylko do siebie.

    Niemcy kupi za 177 zł, z Europą Wschodnią za 240 zł, a z Zachodnią 280.
    Jeśli dla Ciebie niepotrzebne wydanie dodatkowych 60-100 zł to jest nic, to
    gratuluję.
    Ale to raczej świadczy o IQ poniżej 50, niż sytuacja odwrotna.

    > No ale dla bardzo chcącego to w cenie pomiędzy W&C i D, AT, CH kupi
    > Central & Eastern. Do wyboru do koloru.

    Nie wypisuj banialuków o cenach i pakietach.
    Może się zdarzyć przypadek, że potrzebujesz wyjechać poza pakiet który masz
    i to się liczy, a nie pierdoły "trzeba było inaczej kupować".
    Jak nie Niemcy to Maroko.

    I tego TT nie obsługuje, więc albo trzeba się gimnastykować z przełączaniem
    ręcznym, albo przepłacać.
    Z powodu kretynizmu w sofcie.