  • Data: 2010-09-06 19:06:09
    Temat: Re: Jaką nawigację GPS polecacie.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >ciekawe kiedy ostatnio używałeś TT i skąd to uprzedzenie jesli to nie
    >jest po prostu "nie bo nie".

    Przeczytałbyś ten wątek to byś wiedział.
    Dawno.
    Jako że nic z jego wad nie zostało poprawione, to dlaczego miałbym zmienić
    zdanie?

    >Nie wiem po co ci przełączanie map w TT

    A to że nie wiesz to już nie moja wina.

    >, tam mapy nie sa podzielone na państwa,

    A gdzie to jest "tam"?
    Bo TomTom to trochę więcej wersji softu niż w 1 urządzeniu które akurat
    miałeś w ręce i spokojnie mapy poszcz. państw możesz dokupić.

    >AM to jedna z gorszych nawigacji.

    Nie mówimy o AM, tylko o TomTomie.
    A ja osobiście zdecydowanie preferuję I-go.
    Z tymi samymi mapami TeleAtlasa, które są w TomTomie, więc argument o innym
    pokryciu odpada.