  • 11. Data: 2010-10-05 15:19:58
    Temat: Re: Jaka mapa Europy do navi pod Win CE?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 4 Oct 2010 23:44:41 +0200, w <s...@c...net>, Adam
    'Chloru' Drzewososki <k...@c...net> napisał(-a):

    > Gapa ze mnie - ukryta opcja jest pod ikonka klawiatury :-) Inna sprawa,
    > ze niektorych miast i tak nie znajduje.

    A z ciekawości -- których?
    Może są odmienione jedynie w ichnim dialekcie?

  • 12. Data: 2010-10-05 16:49:09
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Navigon - jak ktoś lubi nawigację prowadzącą, a nie gadającą i z mapami
    > bez pi... zbędnych informacji.

    Bardzo dobrze prowadziło mnie tez IGO8

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2010-10-05 19:23:30
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-10-05 16:49, Irokez pisze:

    > Bardzo dobrze prowadziło mnie tez IGO8

    Nie testowałem - więc nie oceniam ...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 14. Data: 2010-10-05 20:15:29
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 05.10.2010 r...@k...pl <r...@k...pl> napisał/a:

    > A z ciekawości -- których?
    > Może są odmienione jedynie w ichnim dialekcie?

    Georgioupolis czy jakos tak ;-) Może ale juz wrocilem z wakacji wiec
    mnie to bardzo nie boli. Za to jeżdżenie tam - dla mnie bajka.

    Pzdr,

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net