  • Data: 2009-10-14 11:36:06
    Temat: Re: Jaka lustrzanka i obiektywy - nietypowo.
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mikolaj Machowski pisze:

    > Bo często robione są tele, w złych warunkach oświetleniowych i skalowane
    > w górę. Kiedyś akurat byłem światkiem jak knypek z Canonem i długą elką
    > oparł się o lampę uliczną, zrobił zdjęcie przez skwer i skrzyżowanie
    > (ok. 50 m.), następnie zadzwonił i błyskawicznie sprzedał zdjęcie.
    > Wszystko zmieściło się w czasie kiedy czekałem na zmianę świateł :)

    Brzmi lekko po hollywoodzku ;) ja znowu czytałem wypowiedź że bardzo
    często fotki nadsyłane są do redakcji przez czytelników i to np. z
    telefonów. Przez grupę przewinęło się parę wątków jak obecnie redakcje
    jadą po kosztach, problem dotyczy składu, korekty czy edycji zdjęć. To
    samo tyczy pewnie świata paparazzi, to by było zbyt piękne by zbić
    majątek na naszym polskim piekiełku, szczególnie teraz kiedy fotografem
    może być każdy. Kolejna sprawa to te ustawki, redakcje mają tego
    świadomość i pewnie znajduje to odzwierciedlenie w stawkach. Nadal będę
    obstawić przy tym że taki Fujifilm FinePix F70EXR plus poza na fana
    będzie znacznie bardziej efektywna na imprezie cateringowej niż latanie
    z działem samobieżnym ;). No i zawsze trzeba się liczyć z tym że nawet
    jak wydarzy się coś ekstra to może nas ktoś uprzedzić aparatem w
    telefonie. Przyznaje także Tobie racje że nie brakuje zawodowców którzy
    się tylko tym parają i może wyglądać to lekko filmowo.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.