  • Data: 2009-10-14 19:28:15
    Temat: Re: Jaka lustrzanka i obiektywy - nietypowo.
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mikolaj Machowski pisze:

    > Ustawki to przecież nie pozowanie tylko wiadomość "Będę tu o takiej
    > godzinie". Równie dobrze to co obserwowałem to mogła być ustawka
    > a zdjęcie robione z daleka dla dodania paparazzowatości.

    Metafora ;) dla mnie to prawie jak pozwanie taki promocyjny plenerek.
    Tu masz o cenach:
    http://zyciegwiazd.onet.pl/1577004,1,kryzysem_w_papa
    razzi,artykul.html
    Tak czy inaczej jakie gwiazdy tacy paparazzie a raczej ceny.

    > W takim wypadku zdecydowanie tak. Choć jeśli budżet nieograniczony to
    > E-P1 lub GF1 z 20/1.7 mogą być lepszym wyborem.

    Jeszcze biały Pen przejdzie ale GF1 wygląda zbyt poważnie. Na miejscu
    autora tematu jeśli praca dobra i wynagrodzenie ok, to w ogóle bym nie
    ryzykował. Problemy mogą być niewspółmierne do wątpliwej korzyści.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.