  • Data: 2013-01-19 13:35:12
    Temat: Re: Jaka lustrzanka amatorska?
    Od: Raffaello <r...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Jan 2013 11:26:45 +0100, quent wrote:

    > IMO nie ma sensu zmieniać tego 1000D na innego Canona SLD do 2500 pln z
    > obiektywem. To byłaby zmiana dla zmiany, poprawisz sobie tylko
    > samopoczucie na chwilę.
    >
    > Popracuj trochę nad tym aparatem, z nowym także będziesz musiał.

    Nad kolorami już popracowałem, faktycznie jedno z ustawień skiepściłem.
    Ale tak czy inaczej brakuje mi dobrego ISO do robienia zdjęć w
    trudniejszych warunkach, kiedy już nie ma co liczyć na jakiekolwiek
    zadziałanie małej przesłony w dobrym obiektywie. A chciałbym jednak nie
    korzystać z flesza... Zwłaszcza, że próbowałem walić zdjęcia z fleszem i
    czas łapania AF na nim jest ogydnie długi, w dodatku wówczas sam flesz
    także daje błyski...
    A to przeszkadza - wolę aby zdjęcia były spontaniczne, robione ad hoc -
    bez "przygotowania się" ludzi do robionego im zdjęcia.