-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jaka, ku*wa, prędkość?!
Date: Wed, 13 Oct 2010 13:54:28 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 32
Message-ID: <i946le$spp$1@news.onet.pl>
References: <4cb43531$0$27034$65785112@news.neostrada.pl>
<i932fc$f1n$1@node1.news.atman.pl> <i93okg$i0c$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: aacg165.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1286970863 29497 83.4.58.165 (13 Oct 2010 11:54:23 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Oct 2010 11:54:23 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2317853
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>
> Użytkownik "empe" <a...@s...tu> napisał w wiadomości news:
>> Byc moze jednak jest cos na zeczy...
>> http://wysokieobroty.moto.pl/auto/1,48316,2435137.ht
ml
> Nie, to jest niemożliwe, przecież samochody czym starsze tym
> lepsze.
> Więc nic nie może być na RZECZY.
Zaraz zaraz - przeciez tam nic nie pisza o wieku aut, wiec skad
jakies takie wnioski.
Tobie punkt siedzenia przeslania punkt widzenia.
A artykulik ciekawy. Z jednej strony nie dziwi ze obciazenie
zmienia zachowanie, z drugiej - ciekawe na ile naprawde
drastycznie.
Bo z drugiej strony mi sie wydaje ze w wielu przypadkach roznica
powinna byc minimalna - wzrasta masa, wzrasta nacisk, wzrasta
tarcie - i wszystko proporcjonalnie, wiec przyspieszenie zostaje.
Hm, musialbym dokladnie popatrzec .. ale czy dodatkowi pasazerowie
nie powinni miec na starego fiata mniejszego wplywu niz na
kompaktowego golfa ? Czy w sumie to w obu jednak ci z tylu na
tylnej osi siedza.
Mysle ze jednak tu dziala presja kolegow [szybciej szybciej] plus
brak umiejetnosci - i to nie rajdowych tylko zwyklej oceny
bezpiecznej predkosci i spokojnej jazdy po luku. I mlodziez konczy
na drzewie, a starszy kierowca nie - nawet gdy jedzie z paroma
osobami.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.10 13:55 Cavallino
- 13.10.10 14:00 Cavallino
- 13.10.10 14:29 .Peeter
- 13.10.10 14:45 J.F.
- 13.10.10 14:55 Cavallino
- 13.10.10 15:51 cef
- 13.10.10 16:00 Cavallino
- 13.10.10 17:55 Czarek Daniluk
- 13.10.10 18:42 cef
- 13.10.10 20:28 Tomasz Pyra
- 13.10.10 20:29 LEPEK
- 13.10.10 20:46 Tomasz Pyra
- 13.10.10 21:12 cef
- 13.10.10 23:07 J.F.
- 13.10.10 22:59 LEPEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=