  • Data: 2010-10-13 14:29:25
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, pr dko ?!
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" wrote:
    > Ile razy słyszałeś ten huk?

    Ja słyszałem huk jak przypierdoliłem jadącemu przede mną w tyłek
    z prędkością 5-10km/h, u niego nic się nie stało, a u mnie skończyło
    się na stłuczonym kierunkowskazie. A huk taki, że bałem się wysiadać
    z obawy, że rozpierdolone mam pół przodu.

    Słyszałem też huk jak motocyklista z rozpędu uderza w skręcający
    w lewo samochód, miało to miejsce kilka metrów ode mnie, huku nie
    dało się nie usłyszeć mimo grającego radia.

    Słyszałem też spotkanie czołowe dwóch samochodów przy prędkościach
    około 70km/h obaj. Siedziałem wtedy w domu położonym jakieś 150
    metrów od miejsca zdarzenia. Huk słyszałem bardzo wyraźnie.

    I jeszcze lajtowe najechanie na tył, dwa samochody, słyszane z punktu
    widzenia pieszego z około 20m - huk całkiem spory.

    Podejrzewam, że bez problemu da się usłyszeć jak van spotyka się
    czołowo z małą ciężarówką... No chyba, że gość jechał jakimś bentleyem,
    w którym nawet telefony komórkowe nie działają.

    Pozdrawiam
    .Peeter